فرماندار: مشاغل مزاحم و آلاینده کنگاور شهرک‌دار می‌شوند

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار کنگاور گفت: جهت ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، زمین مناسب شناسایی و شهرک صنفی مشاغل مزاحم و آلاینده شهری احداث خواهد شد.

«ایرج صادقی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در جهت ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری پیگیری‌های زیادی با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام شده است، اظهار کرد: سدمعبر، مشکلات بهداشتی، زیست محیطی و معضلات اجتماعی با جابجایی مشاغل مزاحم که مشکل چندین ساله مردم بود، حل خواهد شد.

فرماندار کنگاور با اشاره به وجود ۹۷۰ واحد صنفی مزاحم در سطح شهر گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم، یکی از موضوعات مورد تایید مجموعه مدیریتی شهرستان بوده است.

وی عنوان کرد: در این راستا ۲ قطعه زمین مناسب برای این شهرک در مکانی خارج از شهر نیز در نظر گرفته شده که در مرحله تغییر کاربری است.

صادقی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی جلسه‌ای که صاحبین مشاغل مزاحم در شهر کنگاور برگزار شد، تمایل زیادی به جابه‌جایی به این شهرک را دارند، اظهار کرد: باتوجه به توسعه روزافزون شهر و افزایش حجم تقاضای کسب و کار و به دنبال آن افزایش مزاحمت های برخی مشاغل برای شهروندان، انتقال و جابه جایی مشاغل مزاحم شهری در آینده ای نزدیک ضروری است.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha