۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 2144
کد خبر: 85305889
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهرداری کنگاور پاکسازی و بازگشایی معابر و پیاده روها را آغاز کرد

کرمانشاه - ایرنا - در پی درخواست‌های مردمی و در اجرای دستورات اداری و قضایی مسوولان کنگاور؛ شهرداری این شهر شرقی استان کرمانشاه با ورود به موضوع سد معبر اقدام به پاکسازی و بازگشایی معابر، پیاده رو و خیابان ها کرد.

سرپرست شهرداری کنگاور امروز سه شنبه هنگام سرکشی از اقدامات گروه اجرائیات این نهاد مردمی به خبرنگار ایرنا گفت: در پی تاکید فرماندار و دادستان کنگاور مبنی بر رفع سدمعبر از پیاده‌روها و خیابانهای شهر و تحقق مطالبه مردم برای تسهیل تردد؛ چند روز قبل اخطاری مبنی بر جمع‌آوری داوطلبانه اثاثه و کالاهای کسبه به کلیه واحدهای صنفی منطقه ابلاغ شد.

شهرداری کنگاور به موضوع سد معبر ورود کرد


«غلامرضاطیب» افزود: امروز با استناد به قوانین مربوطه اعم از قانون شهروندی و شهرداریها با استفاده از پرسنل اجراییات شهرداری و همراهی نیروی انتظامی نسبت به رفع سدمعبر در معابر سطح شهر کنکاور اقدام شد.
سرپرست شهرداری کنگاور ضمن تقدیر از آن دسته کسبه که پس از اخطار صادره راسا نسبت به رفع موانع تردد مردم اقدام کردند، گفت: برخورد قاطع قانونی با افرادی که معابر را به ناحق تصرف کرده‌اند و رفع تصرف از پیاده روها، احقاق حقوق عامه است که تا رفع کامل در سطح شهر ادامه می یابد.

شهرداری کنگاور به موضوع سد معبر ورود کرد

شهردار گفت: در همین راستا امروز پنج مغازه متخلف در کنگاور پلمپ شد و ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش هم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha