۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
کد خبر: 85370749
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهره فینالیست های والیبال نوجوانان دسته یک کشور در قم مشخص شد

قم- ایرنا- مسابقات والیبال پسران نوجوان زیر ۱۸ سال دسته یک کشور که به میزبانی قم در حال برگزاری است ، روز سه شنبه با برگزاری دیدار های نیمه نهایی و مشخص شدن چهره فینالیست ها ، پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات از روز سه شنبه سوم بهمن در قم آغاز شده و تا فردا ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد و در روز هشتم، ۲ دیدار در قالب مرحله نیمه نهایی در سالن ورزشی شهدای دروازه‌ ری قم برگزار شد.

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات، رازین پلیمر تهران با سپاهان اصفهان رودر رو شد که تهرانی ها سه بر یک نتیجه را به سود خود خاتمه دادند.

در دومین دیدار نیز تیم های آرتین تهران و شف هو تهران مصاف کردند که در پایان تیم شف هو با حساب سه بر صفر بازی را برد.

بر این اساس، عصر فردا چهارشنبه و ابتدا در دیدار رده بندی، تیم های سپاهان اصفهان و آرتین تهران به مصاف هم می روند و سپس رازین پلمیر و شف هو تهران دیدار فینال را برگزار می کنند تا چهره تیم های برتر مسابقات بعد از ۹ روز رقابت مشخص شود.

۲۳ تیم لیگ دسته یک والیبال کشور در مسابقات والیبال قهرمانی پسران نوجوان زیر ۱۸ سال کشور در قم شرکت کردند و تیم‌ها در دور مقدماتی در سه گروه ۶ تیمی و یک گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت کردند و تیم های اول تا چهارم هر گروه راهی مرحله اول حذفی(یک شانزدهم نهایی) شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha