۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 85367327
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهره ۱۶ تیم مرحله اول حذفی والیبال نوجوانان کشور در قم مشخص شد

قم- ایرنا - پنجمین و آخرین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال پسران نوجوان زیر ۱۸ سال دسته یک کشور که به میزبانی قم در حال برگزاری است روز شنبه با انجام ۱۱ دیدار پیگیری و تیم های راه یافته به مرحله اول حذفی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات از روز سه شنبه سوم بهمن در قم آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد و در روز پنجم ۱۱ دیدار در سه سالن ورزشی شهدای دروازه‌ ری، طاهریان و هلال احمر قم برگزار شد.

۲۳ تیم لیگ دسته یک والیبال کشور در مسابقات والیبال قهرمانی پسران نوجوان زیر ۱۸ سال کشور در قم شرکت دارند و تیم‌ها در دور مقدماتی در سه گروه ۶ تیمی و یک گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت کردند تا تیم های اول تا چهارم هر گروه راهی مرحله نخست حذفی(یک هشتم نهایی) شوند.

بنابراین گزارش، در رده بندی گروه اول مسابقات تیم‌های کریمه قم ، مس سونگون ، مهرگان نور و مس کرمان رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی گروه دوم مسابقات نیز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، عقاب نهاجا تهران، نیروی زمینی تهران و نام آوران تنکابن به ترتیب اول تا چهارم شدند.

در رده بندی گروه سوم نیز آرتین تهران، صنعتگران امید ، شف هو تهران و مقاومت ماکو اول تا چهارم شدند و در رده بندی گروه چهارم تیم های رازین پلیمر تهران، ملوان تهران، طلایی پوشان ورامین، ودرنالار ارومیه و تهران به ترتیب اول تا چهارم شدند.

هم چنین در پایان مسابقات روز پنجم که با میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت کریمه قم ترتیب یافته‌ است نتایج زیر بدست آمد:

دورنالار ارومیه سه - رعد پدافند تهران صفر

سپاهان اصفهان سه - نام آوران تنکابن صفر

آرتین تهران ۲ - شف هو تهران سه

کریمه قم سه - مس کرمان ۲

کاسپین پره سر یک - مقاومت ماکو سه

مهرگان نور سه - افق قم یک

رازین پلیمر تهران سه - گل گهر سیرجان صفر

طلایی پوشان ورامین ۲ - ملوان تهران سه

توپکا بابلسر صفر - عقاب نهاجا سه

شهرداری فردیس صفر - صنعتگران امید تهران سه

کود گلفام آمل ۳ - مس سونگون یک

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha