افتتاح ۱۰۳۲ طرح همزمان با دهه فجر در هرمزگان نویدبخش آبادانیِ استان و انتخاباتی پرشور است

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: افتتاح یکهزار و ۳۲ طرح همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور رییس‌جمهور در هرمزگان نویدبخش رشد، توسعه و آبادانیِ این استان و انتخاباتی پرشور است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی شامگاه سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد، افزود: ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات، رسالتی همگانی در راستای اعتلای ایران قوی و اسلامی است و همه نخبگان، فعالان سیاسی، اجتماعی، معتمدان، علما و دانشگاهیان در ترغیب مردم برای شرکت در عرصه سیاسی مسئولیت دارند.

وی بیان کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات علاوه بر تشکیل مجلسی قوی، زمینه ساز افزایش وحدت و انسجام ملی و ارتقای قدرت کشور در عرصه های بین‌المللی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با اشاره به اهمیت اتخاذ تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند ماه امسال، تصریح کرد: اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران به عنوان مسئول برگزاری انتخابات تمامی تمیدات لازم را با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه مهیا کنند.

سفر رییس جمهور، دستاوردهای بسیاری برای هرمزگان خواهد داشت

کامرانی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان عنوان کرد: دومین سفر رئیس دولت مردمی به هرمزگان به همراه اعضای هیات دولت با دستاوردهای بسیاری برای استان همراه خواهد بود.

وی افزود: رئیس جمهور در سفر به هرمزگان پروژه های متعددی در ٢٢ بسته مختلف عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی، مسکن، راه، بندری، نیروگاهی، ورزشی، آبرسانی، برق رسانی و آموزشی مشتمل بر یکهزار و ۳۲ طرح را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: رئیس جمهور در سفر به استان دیدارهای مردمی نیز در دستورکار دارد.

کامرانی خاطرنشان کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان نمایندگان تام الاختیار وزرا با حضور در ادارات کل دستگاه های اجرایی از نزدیک در محل های میز ارتباط مردمی در دیدارهای چهره به چهره مشکلات مردم استان را مورد بررسی قرار می دهند.

وی اظهار کرد: سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آماده دریافت درخواست های مردم استان است.

این مسوول افزود: با نگاه ویژه‌ای که رییس جمهور به پیشرفت کشور دارد، قطعا شاهد تحولات شگرفی در هرمزگان خواهیم بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن در هرمزگان خواهد بود و علاوه بر بررسی روند پیشرفت و تحقق مصوبات سفر نخست، با نخبگان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند.

هیات وزیران و تعدادی از معاونان، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha