استاندار: ۱۰۳۲ طرح آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به هرمزگان است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکهزار و ۳۲ طرح در قالب ۲۲ بسته آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به این استان است، گفت: همچنین حدود یکهزار و ۳۰۰ طرح عمرانی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در هرمزگان به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری هرمزگان که با محوریت سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان برگزار شد، بیان کرد: اقداماتی که امروز در هرمزگان انجام شده، نتیجه زحمات جمعی همه مردم و مسوولان است.

وی تصریح کرد: طرح‌های بسیار بزرگی داریم که اگر ائمه جمعه و بزرگان مناطق همکاری نمی‌کردند مسلما، کار آنگونه که باید پیش نمی‌رفت. حمایت‌های دستگاه قضا، بسیج، ارتش و سپاه در پیشبرد طرح‌ها بسیار موثر بود و خدا نکند کسی تصور کند که اقدامات انجام شده در هرمزگان، نتیجه یک کار فردی است و همه ما شاهد تلاش نمایندگان در پیگیری موضوعات مختلف در سطح ملی بودیم، نماینده ولی فقیه در هرمزگان نقش بسیار مهمی در ایجاد وفاق و همدلی داشتند تا این اتفاقات مبارک در استان رقم بخورد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، جذب اعتبارات مناسب برای پیشرفت منطقه را محور قرار دادیم، گفت: خوشبختانه با شناخت آیت‌الله رئیسی از هرمزگان، همیشه نگاه ویژه‌ای به هرمزگان وجود داشته و منابع خوبی هم دیده شده است.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهور به هرمزگان به ۲ دسته تقسیم شده است، تصریح کرد: یک سری مصوبات عمرانی در حوزه های مختلف همچون آب و راه و بخشی هم مصوبات نرم‌افزاری است.

دوستی با اشاره به اینکه نسبت به توسعه ریلی استان تاکید داریم، اظهار کرد: باید ارتباط ریلی با شمال کشور را تقویت کنیم. روی اصلاح فرایندهای تجاری که قدمت دیرینه‌ای دارند تمرکز شده است و در حوزه های مختلف همچون مطالعات اقتصادی شبکه جزایر تصمیماتی گرفته شده که امیدواریم مردم عزیز از مجموع مصوبات و منافع آن‌ها بهره‌مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha