۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85371190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد پرونده های مراکز مشاوره ای پلیس البرز به مصالحه انجامید

کرج - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: بیش از ۷۰ درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره کلانتری های این استان به صلح ختم می شود.

سرهنگ "مرتضی موسوی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حدود ۲۳ هزار پرونده طی سال جاری به دوایر اجتماعی کلانتری‌های استان البرز ارجاع شده که از این تعداد ۱۵هزارو ۲۰۰ پرونده منجر به صلح و سازش شده است.
وی اضافه کرد: بیشترین پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره کلانتری های این استان نزاع و درگیری، مشکلات خانوادگی ، اجتماعی و حقوقی بوده است.
موسوی افزود: اکنون دوایر مشاوره ای فرماندهی انتظامی البرز در بیش از ۳۰ کلانتری استان به صورت مقیم فعال بوده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

۷۰ درصد پرونده های مراکز مشاوره ای پلیس البرز به مصالحه انجامید

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز یادآور شد: برای توسعه خدمات مشاوره، مددکاری اجتماعی و افزایش خدمات رسانی به ساکنان استان این معاونت سامانه پلیس پاسخگو را فعال کرده است.

موسوی افزود: متقاضیان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۲۲۴ از خدمات مشاوره بهره مند شوند.
وی گفت: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده ها در سراسر استان از طریق تماس تلفنی و حضوری خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha