۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبر: 85371232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه امتیاز سخت توپچی‌ها در دیدار خارج از خانه

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبر: 85371232
سه امتیاز سخت توپچی‌ها در دیدار خارج از خانه

تهران- ایرنا- آرسنال در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جزیره توانست میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جزیره در حالی شامگاه سه‌شنبه با ۵ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار آرسنال مدعی توانست در خارج از خانه به سختی و با نتیجه ۲ بر یک ناتینگهام فارست میزبان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در این دیدار شاگردان میگل آرتتا در دقیقه ۶۵ بازی با پاس دقیق الکساندر زینچنکو به گابریل ژسوس نخستین گل بازی را به ثمر رساندند. این پایان کار برای آرسنالی‌ها نبود که دومین گل این تیم نیز در دقیقه ۷۲ بازی با پاس دیدنی ژسوس به بوکایو ساکا زده شد. تنها گل ناتینگهام فارست در دقیقه ۸۹ با پاس دیدنی گونزالو مونتیل به تایوو آونی بدست آمد تا این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد.

در دیدارهای دیگر این هفته نیز فولام و اورتون با تساوی بدون گل انجام شد. لوتون با نتیجه ۴ بر صفر برابر برایتون، کریستال پالاس با نتیجه ۳ بر ۲ برابر شفیلد یونایتد، نیوکاسل با نتیجه ۳ بر یک برابر استون ویلا به برتری رسیدند.

امروز در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم سه دیدار حساس برگزار خواهد شد. در مهمترین مسابقه لیورپول با چلسی، تاتنهام با برنتفورد، منچسترسیتی با برنلی دیدار خواهند داشت.

توپچی‌ها با این برتری خارج از خانه و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول با کسب ۴۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی (با دو بازی کمتر) با امتیاز ۴۸، ۴۶ و ۴۳ امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار دارند. استون ویلا نیز با این شکست با ۴۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha