۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱
کد خبر: 85376699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرسنال فاتح نبرد بزرگ؛ شکست لیورپول با اشتباه عجیب آلیسون

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آرسنال در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وسوم فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه امارات لندن دست به کار بزرگی زده و با پیروزی مقابل لیورپول به رتبه دوم جدول صعود کند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وسوم فوتبال انگلیس، آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات لندن به مصاف یدیگر رفتند که این بازی با برتری سه بر یک آرسنال خاتمه یافت.

بازی از همان ابتدا در اختیار آرسنال بود و این تیم کاملا بر توپ و میدان حاکم بود، شاگردان میکل آرتتا از همان دقیقه اول برای پیروزی و زدن گل عطش داشتند و خیلی زود به خواسته خود رسیدند.

آرسنال فاتح نبرد بزرگ؛ شکست لیورپول با اشتباه عجیب آلیسون

در دقیقه ۱۴ توپچی‌های لندن با یک کار تیمی هماهنگ و تماشایی به گل رسیدند. آنها توپ را از خط دفاعی با کار تیمی و تاکتیکی به کاپیتان ‏اودگارد رساندند، او با پاس عالی توپ را به هاورتز سپرد تا این بازیکن با پیش‌روی به سمت محوطه جریمه لیورپول با آلیسون تک به تک شود. دروازه‌بان قرمزها اگرچه ضربه اول را دفع کرد اما توپ درست مقابل پای بوکایو ساکا افتاد تا وی با زدن گل ورزشگاه را منفجر کند.

آرسنال بعد از زدن این گا نه تنها عقب نکشید بلکه این شانس را داشت تا گل‌های بیشتری را وارد دروازه لیورپول کند اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه در وقت‌های اضافی نیمه اول توپ به شکلی حیرت‌انگیز وارد دروازه آرسنال شود. لوئیس دیاز در محوطه جریمه آرسنال با پریسینگ و سماجت مدافع حریف یعنی سالیبا را تحت فشار قرار داد تا تعلل او باعث شود این بازیکن توپ را سانتر کرده و توپ به شکلی اتفاقی به دستان گابریل ماگالا برخورد کرد و وارد دروازه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

آرسنال فاتح نبرد بزرگ؛ شکست لیورپول با اشتباه عجیب آلیسون

توپچی‌های لندن با شروع نیمه دوم بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حمله را در دستور کار قرار دادند. در دقیقه ۶۷ اشتباه آلیسون و فن‌دایک باعث شد تا گل دوم آرسنال شکل بگیرد. پاس بلند گابریل دوس سانتوس به سمت دروازه لیورپول با اشتباه عجیب مدافع باتجربه و سپس دروازه‌بان لیورپول همراه شد تا توپ زیر پای گابریل مارتینلی قرار بگیرد و او به راحتی دروازه خالی لیورپول را باز کند. ‏

آرسنال فاتح نبرد بزرگ؛ شکست لیورپول با اشتباه عجیب آلیسون

در دقیقه ۲+۹۰ لیورپول گل سوم را دریافت کرد. لئاندرو تروسار ستاره بلژیکی با حرکتی دیدنی فن دایک را که روز بدی را داشت را جا گذاشت و شوت زد به شکلی عجیب از بین پاهای آلیسون عبور کرد و وارد دروازه ‏شد.

لیورپول با وجود این شکست همچنان با ۵۱ امتیاز صدرنشین است و آرسنال نیز با ۴۹ امتیاز به رتبه دوم رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha