۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85371329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ فقره تسهیلات نوسازی مسکن روستایی به شهرستان ملارد اختصاص یافت

ملارد - ایرنا - معاون مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: تعداد ۳۰۰ فقره تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای نوسازی مسکن روستایی شهرستان ملارد اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، مهدی وکیلی روز چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهرستان ملارد افزود: قانون تسهیلات مشخصی را برای روستاییان مشخص کرده است و مسئولان امر باید با سرعت مناسبی برای اجرای این قوانین حرکت کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، اقدامات دفتر تسهیل گری و فعالیت کارگروه صدور اسناد مالکیت بافت فرسوده مورد بررسی قرار می گیرد.

این مسئول نحوه اعطای تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را بیان کرد و تعامل و همکاری دهیاران و مدیران بانکی را برای جذب و ارائه تسهیلات خواستار شد.

این گزارش حاکی است در این جلسه همچنین برنامه ریزی جهت جذب و تخصیص تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی روستائی مورد بررسی قرار گرفت.

پنجمین جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهرستان ملارد به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب استان تهران، سرپریت معاونت فنی و عمرانی فرمانداری، بخشداران، شهرداران ، دهیاران و جمعی از دهیاران و مدیران بانکها در سالن جلسات فرمانداری ملادر برگزار شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha