۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85371423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نواختن زنگ امید بخش انقلاب اسلامی در مدارس البرز

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85371423
نواختن زنگ امید بخش  انقلاب اسلامی در مدارس البرز

کرج - ایرنا - زنگ امید بخش انقلاب اسلامی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور پرنشاط دانش آموزان در مدارس استان البرز نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دانش آموزان استان البرز پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و اجرای سرودهای ملی و حماسی به استقبال از آیین های ویژه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رفتند.

همچنین دانش آموزان با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و برپایی یادمان شهدا، اجرای دکلمه و مسابقات فرهنگی یاد امام راحل (ره) و شهدا را گرامی داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در آیین متمرکز نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهیدان نعمتی کرج گفت: انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دستان ما است که باید به خوبی از ارزش های آن صیانت کنیم.

" داوود شمس" افزود: امروز ملت قهرمان ایران محور مقاومت و ایستادگی درجهان است و گفتمان امام راحل (ره) در دنیا فراگیر شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در تعارض جدی با ظلم و ستم بوده و از همان ابتدای پیروزی حرکت جدیدی برای صدور این انقلاب در جهان آغاز شد.

شمس افزود: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی ، دشمنی ها با جمهوری اسلامی شکل گرفت ، جنگ تحمیلی ، ایجاد توطئه ها و فتنه های مختلف از جمله دسیسه های دشمنان برای زمین زدن انقلاب اسلامی بود.

وی یاد آورشد: بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشت و به رغم تمام کارشکنی ها اکنون در گام دوم انقلاب در مسیر توسعه و نابودی دشمن هستیم.

شمس تاکید کرد: آینده انقلاب اسلامی در دستان پرتوان جوانان است که با تکیه بر ارزشهای انقلابی و اسلامی کشور را به سمت قله های تعالی پیش می برند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر تولید علم و قدرت ادامه داد: جوانان ایران اسلامی الگو برای جهان شده و فریاد های مرگ بر اسراییل امروز در سایر کشورها الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی یادآورشد: دنیای غرب در لجنزار خود دست و پا می زند اما ایران اسلامی قدرت بزرگی چون خدا باوری دارد و رمز بقای آن است.

شمس بیان کرد: دهه فجر و انتخابات تایید مردمی بودن انقلاب اسلامی است و دشمن در تلاش برای ضربه زدن به این ۲ عرصه مهم است.

زنگ انقلاب توسط فرزند شهید "متین عبدالملکی" در دبیرستان شاهد شهیدان نعمتی ها نواخته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha