زنگ انقلاب در مدارس گلستان نواخته شد
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و دهه فجر، زنگ انقلاب اسلامی به شکل نمادین در مدارس گلستان نواخته شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان روز چهارشنبه در جشن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی شهر گرگان، با تبریک آغاز جشن های گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستاورد گران‌بهای امام راحل و تداوم این راه از سوی رهبر معظم انقلاب، دنیای اسلام را فراگرفته و صحبت از گسترش جبهه مقاومت و پیروزی جهان اسلام بر کفر می‌شود.

سیدرضا نظری به تکلیف دانش آموزان در برابر حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای تداوم این راه امام راحل و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، باید در صحنه بود و تلاش برای کسب علوم موردنیاز بر ای کسب افتخار ایران اسلامی و مفید برای جهان اسلام را دوچندان انجام دهید.

وی در خصوص نقش موثر دانش‌آموزان مقطع متوسطه در خلق مشارکت باشکوه در انتخابات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان نقش تاثیرگذاری در خانواده دارید و می‌توانید بهترین مبلغ برای این خلق حماسه بزرگ باشید.

زنگ انقلاب در مدارس گلستان نواخته شد

فرماندار گرگان نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی میراث ارزشمند امام راحل و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی دستاورهای آن برای نسل جوان است.

اسماعیل نادری افزود: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب امام راحل، نقش موثری در حفظ و تداوم آن دارید که تلاش برای پیشرفت علمی را هرگز فراموش نکنید.

زنگ انقلاب در مدارس گلستان نواخته شد

امسال اداره کل آموزش و پرورش گلستان برای گرامی‌داشت دهه فجر در مدارس استان،۸۰ برنامه شاخص استانی و شهرستانی تدارک دیده است.

نواختن متمرکز زنگ انقلاب اسلامی در مدارس گلستان، جشن تکلیف سه هزار دانش‌آموز در مصلای گرگان، اجرای گروه سرود امام علی(ع) با حضور هزار نفری دانش‌آموزان،همایش رای‌اولی‌ها با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز استان در گرگان، اجرای سرود و رزمایش در آیین استقبال نمادین از امام راحل توسط دانش‌آموزان، برگزاری اتاق گفت‌وگو با موضوع انقلاب اسلامی در هر کلاس درس، اجرای رویداد (آخرشه) با موضوع حمایت از آرمان قدس شریف و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی و شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش استان گلستان در ایام الله دهه فجر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha