۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85371568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سبزوار مسابقات بین‌المللی کبدی را میزبانی می‌کند

سبزوار- ایرنا- نخستین رقابت های بین‌المللی کبدی با عنوان "جام فجر مقاومت" همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه حکیم سبزواری روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: برپایی این رقابت بین‌المللی نخستین تجربه میزبانی این دانشگاه از یک رویداد ورزشی در این سطح است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته با حضور تیم‌های ملی ایران، پاکستان، عراق، سوریه و فلسطین در روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

امین کوشکی افزود: این مسابقات با پیام صلح و دوستی و با هدف تقویت و انسجام تعاملات فرهنگی و ورزشی کشورهای منطقه و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها موجود و توسعه روابط بین المللی انجام می شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه حکیم سبزواری قابلیت و نیز زیرساخت های لازم برای میزبانی از رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد.

کوشکی اظهار داشت: رقابت بین‌المللی کبدی جام فجر انقلاب با همکاری فدراسیون کبدی و فدراسیون دانش آموزی جمهوری اسلامی و مساعدت مسوولان و نهادهای اداری سبزوار به ویژه فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، نمایندگان سبزوار در مجلس و اداره ورزش و جوانان شهرستان برپا می شود.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو، دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha