۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85371641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«در مسیر انقلاب» بیان رادیویی دستاوردها و موفقیت‌های کشور است

تهران- ایرنا- مدیر گروه جامعه، فرهنگ و سلامت رادیو جوان گفت: ویژه برنامه زنده «در مسیر انقلاب» که با همکاری شبکه رادیویی جوان و تهران تدارک دیده شده است، به موضوعات متنوعی از انقلاب و دستاوردهای آن و موفقیت‌های اقتصادی و نظامی پرداخته و به صورت زنده از شبکه رادیو جوان پخش می‌شود.

علیرضا مبینی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیوی ایرنا، در خصوص ویژه برنامه «در مسیر انقلاب» عنوان کرد: این برنامه رادیویی به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی‌، با هدف تبیین موضوعات مختلف در مورد انقلاب و ایجاد همبستگی به استقبال روزهای دهه فجر می رود.

وی افزود: این برنامه رادیویی کاری مشترک از شبکه رادیویی جوان و تهران است که با هدف هم افزایی، همکاری و تعامل بیشتر مدیران شبکه رادیویی جوان و تهران برگزار می شود.

مبینی به بخش های مختلف این برنامه رادیویی اشاره و بیان کرد: ما در این برنامه میزی بنام میز خدمت داریم که به خدماتی که دولت در دو سال گذشته ارائه داده است، می پردازد و همچنین به ۸ سال دفاع مقدس و تحریم ها خواهد پرداخت.

مدیر گروه جامعه، فرهنگ و سلامت افزود: در این ویژه برنامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های اقتصادی تا نظامی می پردازیم. در بخش علم و دانش به سلاح های نظامی، ابر رایانه ها، نانو فناوری، خدمات رفاهی پرداخته خواهد شد. در بخش پزشکی و سلامت؛ بیانگر دستاوردهای علمی و پزشکی و اختراعات برتر پزشکان ایرانی خواهیم بود.

«در مسیر انقلاب» بیان رادیویی دستاوردها و موفقیت‌های کشور است

وی به بخش های دیگر این ویژه برنامه اشاره کرد و گفت: در بخش ورزشی با اجرای حسن اسماعیل پور به موفقیت تیم های ورزشی در سال های پس از انقلاب و حضور مستمر در جام های جهانی خواهیم پرداخت. در بخش صنعت و اقتصاد نیز به تولید توربین های ابرسازه و صادرات خدمات فنی و مهندسی، نهضت سدسازی و ساخت بزرگراه می پردازیم.

وی افزود: در بخش تاریخ و تمدن سازی؛ انقلاب ایران را با انقلاب های دیگر کشورهای جهان مقایسه می‌کنیم و رویش ها و ریزش ها با تأکید بر هویت اسلامی و ایرانی بیان خواهد شد. در بخش ایرانگردی؛ در خصوص موفقیت های هر استان با استانداران و مردم گفتگو می شود.

علیرضا مبینی خاطرنشان کرد: بخش های دیگری همچون خاطره بازی و مسابقه را خواهیم داشت و با زنان و دختران ایران زمین در حوزه های مختلف گفتگو خواهد شد. همچنین گزارشگران ما به سطح شهر می روند و با مردم در مورد حال و هوای ایام دهه فجر به گفتگو خواهند پرداخت.

ویژه برنامه در مسیر انقلاب کاری مشترک از شبکه رادیویی جوان و شبکه رادیویی تهران به تهیه کنندگی مجتبی حسنی و محمدرضا پاکزادیان در روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح و در روزهای دیگر از ساعت ۱۰ به صورت زنده، روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز، تقدیم شنوندگان رادیو جوان می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha