کلینیک پزشکی ورزشی در اردبیل احداث می شود

۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 85371687
کلینیک پزشکی ورزشی در اردبیل احداث می شود

اردبیل - ایرنا - رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشورمان از احداث کلینیک تخصصی و حرفه ای پزشکی ورزشی در اردبیل خبر داد.

غلامرضا نوروزی روز چهارشنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان عالی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان فدراسیون پزشکی ورزشی حمایت های لازم برای احداث کلینیک تخصصی و حرفه ای پزشکی ورزشی در اردبیل را خواهد کرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با اختصاص زمین و حمایت مسئولان استان اردبیل کلنگ احداث کلینیک تخصصی و حرفه ای پزشکی ورزشی اردبیل در اندک زمان ممکن به زمین زده شود.

وی بیان کرد: با احداث و راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی در اردبیل بسیاری از مشکلات ورزشکاران استان به ویژه ورزشکاران آسیب دیده حل خواهد شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: تلاش می شود با تامین زیرساخت های لازم در تمامی استان های کشور علاوه بر تمرکز زدایی، خدمات پزشکی ورزشی مناسب به ورزشکاران ارائه شود.

آمار بیمه‌شدگان ورزشی در کشور افزایش یافته است

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه پارسال در مجموع سه میلیون و ۷۰۰ هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در کشور سازماندهی و بیمه شده بودند، افزود: با توجه به استقبال ورزشکاران برای بیمه شدن پیش بینی می شود این رقم امسال به بیش از چهار میلیون نفر برسد.

وی بیان کرد: تلاش می شود با همگانی کردن ورزش و افزایش آگاهی مردم از مزایای بیمه ورزشی تعداد بیمه شدگان ورزشی در کشور در سال های آینده افزایش یابد به طوری که بیش از ۱۰ میلیون نفر ورزشکار سازماندهی شده و بیمه ورزشی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی در مرحله اول ضامن سلامتی تمامی ورزشکاران و در مرحله دوم ضامن سلامتی آحاد مختلف مردم در جامعه است، بیان کرد: این فدراسیون پشتیبان ورزش همگانی و حرفه ای بوده و با ارائه آموزش های لازم، افزایش آگاهی ورزشکاران و پوشش مسابقات تلاش می کند از آسیب دیدن ورزشکاران جلوگیری کند.

هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از هیات های برتر در کشور است

نوروزی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل یکی از هیات های برتر در بین استان های کشور است، افزود: با بررسی های صورت گرفته ورزشکاران و جامعه ورزش استان از عملکرد هیات پزشکی ورزشی رضایت دارند.

وی با اشاره به استعدادها و قابلیت های ورزشی استان اردبیل، بیان کرد: همه باید تلاش کنند هیات پزشکی ورزشی به جایگاه حقیقی خود در جامعه دست یابد.

وی از هیات پزشکی ورزشی استان خواست علاوه بر برگزاری منظم مجمع سالانه و ارائه گزارش به اعضای مجمع، به تمامی شهرستان های استان سفر کرده و ضمن فعال کردن هیات شهرستان های مشکلات احتمالی آنها را احصاء و برای حل آنها تلاش کنند.

کلینیک پزشکی ورزشی در اردبیل احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با تقدیر از حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این مجمع سالانه، گفت: فدراسیون های ورزشی در رشد و توسعه ورزش استان ها نقش بسزایی دارند.

محمد علی پهناور افزود: حضور روسای فدراسیون ها در استان ها علاوه بر احصای مشکلات هیات های ورزشی، عقب ماندگی رشته های ورزشی مرتبط را جبران کرده باعث رونق و توسعه ورزش می شود.

وی با اشاره به عقب ماندگی های استان به ویژه در حوزه ورزش، از رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خواست تا بیش از پیش از هیات پزشکی ورزشی استان حمایت کند تا اردبیل به جایگاه حقیقی خود در تمامی رشته های ورزشی برسد.

در این جلسه با رای اعضای مجمع مریم عزتی به عنوان نایب رئیس بانوان، مهرداد سیدی خزانه دار، شاهین زارعی و مژگان سلطانی به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha