فرماندار مراغه: همراهی ملت نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: همراهی ملت ایران نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این نظام مقدس داشته است. 

به گزارش ایرنا «داود اسدیان» روز چهارشنبه در آیین زنگ انقلاب که به صورت نمادین در دبیرستان شاهد زهرای مرضیه (س) مراغه نواخته شد، افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاصل بیش از ۱۵ سال تلاش و مجاهدت امام راحل و یاران ایشان و همچنین همراهی ملت بزرگ ‌ایران در سخت‌ترین سال‌های دوران رژیم طاغوتی بود.

فرماندار مراغه: همراهی ملت نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد
همراهی ملت نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) پس از ورود تاریخی به میهن ‌اسلامی به پشتوانه همین ملت، فراخوان بزرگ برای مقابله و براندازی رژیم طاغوتی صادر کرد و اینگونه فرمود که «من به پشتوانه ملت، دولت تعیین می‌کنم».

وی اضافه کرد: امروزه با گذشت ۴۵ سال از عمر پرشکوه انقلاب اسلامی، اطاعت همین ملت بزرگ از مقام معظم رهبری و حمایت آنان از آرمان‌های امام(ره)، اسلام و انقلاب همچنان ادامه دارد.

به گفته وی شیطنت‌ها و توطئه‌های بسیاری پس‌ از انقلاب برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب توسط معاندان داخلی و خارجی طرح‌ریزی شده اما همه آنها به واسطه ولایتمداری و پشتوانه مردمی شکست خورده است.

اسدیان افزود: موفقیت‌های کنونی کشورمان در زمینه‌های مختلف این پیام را دارد که اگر با توکل بر خدا، گوش به فرمان رهبری باشیم، دشمن‌ نمی‌تواند چشم طمع به میهن اسلامی و انقلاب داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت منطقه اضافه کرد: کشتار مردم مظلوم غزه و وحشیگری رژیم غاصب صهیونیستی نشان از استیصال آنان در برابر اراده الهی و جبهه مقاومت دارد و شکست غاصبان متجاوز بر اساس وعده الهی حتمی است.

زنگ انقلاب فرصتی برای شناساندن ارزش‌ها

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز با بیان اینکه زنگ انقلاب فرصتی برای شناساندن ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، گفت: این آیین فرهنگی همزمان با سراسر کشور در ۵۰۰ مدرسه شهری و روستایی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

«حسین اکبریان» افزود: برگزاری اجلاس نماز و تجلیل از فعالان نماز در مدارس، برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب به عنوان پایلوت استانی در ۴۰ مدرسه و نیز برگزاری مسابقات قرآنی و امید فردا از جمله ویژه‌برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، ویژه‌برنامه لاله‌های روشن در مدارس با هدف آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان با شهدا، نشست‌های بصیرت‌افزایی، حضور راویان فجر در مدارس و مسابقات ورزشی نیز از دیگر برنامه‌هاست.

به گزارش ایرنا در این آیین، زنگ انقلاب به مناسب فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به صورت نمادین و با حضور مسئولان شهرستان نواخته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha