۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85371756
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن قزوین تا پایان امسال واگذار می شود

قزوین - ایرنا - معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به تحویل ۵۰۰ واحد مسکن طی سال جاری، گفت: ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن دیگر استان تا پایان امسال به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی فرد روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری تور رسانه ای جهت بازدید از طرح های عمرانی مسکن اداره کل راه و شهرسازی که با هدف اطلاع رسانی اصحاب رسانه صورت گرفت، اظهار کرد: تا پایان خرداد ماه سال آینده نیز ۱۸۲ واحد مسکن از پروژه نهضت ملی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به یک هزار و ۲۸۰ واحد مسکن در مجموعه نهضت ملی مسکن شهر مهرگان، تصریح کرد: برای هر یک از این واحدها هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که سقف تسهیلات بانکی آنها نیز پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه سعی شده در حوزه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ارزش های ایرانی و اسلامی استفاده شود، تاکید کرد: این در حالی است که مشکلاتی در تحویل اسناد این واحدها به متقاضیان وجود داشت که انشاالله تا ۲ ماه آینده این مشکل مرتفع و سند منازل تحویل داده شده به دست صاحبان آن خواهد رسید.

فرد خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین نیز از هفته گذشته فعالیت زیرساختی خود را در این پروژه آغاز کرده و حدود سه هزار متر بارریزی آسفالت کوچه ها به همراه جدول گذاری را نیز آغاز کرده است.

به گفته معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، واحدهای نهضت ملی مسکن تا زمانی که به صاحبان آن تحویل داده نشود، قابلیت خرید و فروش را ندارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha