نسل طلایی فوتبال ایران در دست ساخت

تهران- ایرنا- سرمربی مطرح لیگ برتری با انتخاب ستاره‌های جوان می‌خواهد نسل طلایی و آینده‌دار فوتبال ایران را بسازد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را با ۲۳ امتیاز و در رتبه هفتم جدول به پایان رساند، هم‌اکنون برای حضور هرچه بهتر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در کشور ترکیه اردو زده و خود را برای ادامه مسابقات این فصل آماده می‌کند.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی مطرح و یونانی سیرجانی‌ها در این فصل درحالی هدایت این تیم را برعهده گرفته که این تیم نمایش متفاوتی را نسبت به چند فصل اخیر خود ارائه داده و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از تیم‌های لیگ برتری در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به دنبال شاگردان این مربی یونانی باشند.

مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان و روبرت تورس بازیکنانی هستند که حالا مورد توجه بسیاری از تیم‌های لیگ برتری قرار گرفتند. استقلال و تراکتور مهم‌ترین تیم‌های لیگ برتری بودند که به دنبال این بازیکنان بودند که با پاسخ قاطع و منفی سیرجانی‌ها مواجه شدند.

نسل طلایی فوتبال ایران در دست ساخت

از طرفی نیز سیرجانی‌ها چند بازیکن جوان و زیر ۲۱ سال را نیز در ابتدایی فصل به خدمت گرفتند و اوزونیدیس نیز به خوبی به این بازیکنان میدان داد تا کسب تجربه کنند. سعید سحرخیزان به طور حتم مهم‌ترین چهره جوانی‌ست که در این تیم بازی می‌کند و با ۳ گل در کنار تورس بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود.

سحرخیزان آنقدر خوب کار کرد که به تیم ملی هم رسید اما کم‌تجربگی او مانع حضورش در قطر و جام ملت‌های آسیا شد. به طور حتم وی در آینده نه‌چندان دور یکی از ستاره‌های فوتبال ایران خواهد شد. امیر جعفری، پوریا لطیفی و عرفان شهریاری دیگر ستاره‌های جوان اینم تیم سیرجانی هستند.

همچنین سامان فلاح مدافع ۲۲ ساله گل‌گهر که در این فصل از پیکان راهی سیرجان شد، با نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران یکی از ۲۶ بازیکن تیم ملی ایران است که در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در قطر حضور دارد.

اوزونیدیس حالا در اقدامی جالب توجه در اردو ترکیه ۷ بازیکن زیر ۲۱ سال را با خود برده و به نظر می‌رسد از این بازیکنان به زودی در لیگ بیست و سوم رونمایی کند. کیا میرشاهی، صادق شریفی، کنعان فتاح، مهدی زیدآبادی، ابوالفضل شریفی و مهدی خمر ۶ بازیکنی هستند که این مربی یونانی از تیم‌های پایه گل‌گهر آنها را با خود به اردو ترکیه برده و حساب ویژه‌ای را روی این بازیکنان جوان و آینده‌دار باز کرده است. همچنین رضا سلطانی نیز که در نیم فصل زیر نظر پیروز قربانی در تیم نفت و گاز گچساران بازی می‌کرد به تازگی راهی سیرجان شد و در اردو گل‌گهر نیز حضور فعالی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha