۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85371943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۲۰ شعر به دبیرخانه جشنواره سراسری انتظار اراک ارسال شد

اراک - ایرنا - دبیر علمی سومین جشنواره شعر انتظار از ارسال بیش از ۴۲۰ شعر به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خبر داد.

به گزارش ایرنا، عباس احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این جشنواره از سری جشنواره‌های فرهنگی علمی و هنری امامت و مهدویت محسوب می شود که در ۳۱ استان در دانشگاه آزاد اسلامی در فاصله ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر انتظار تا ۲۰بهمن ماه سال جاری است و آثار ارسال شده در سه بخش عمومی (حرفه‌ای)، دانشگاهی و دانش‌آموزی داوری خواهند شد و در مراسم اختتامیه تجلیل می‌شوند.

دبیر سومین جشنواره شعر انتظار با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره یکم اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار می‌شود، اظهار کرد: از ۱۲ اثر برتر با هدایای نقدی و اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره ، تقدیر به عمل خواهد آمد.

احمدی افزود: محورهای موضوعی جشنواره شامل مواردی از قبیل : مدح و منقبت و و ذکر فضائل حضرت صاحب الزمان (عج)، انتظار فرج و نجوای شاعرانه با آن حضرت، شعر مهدوی با الهام از دعای ندبه و دعای فرج، جامعه موعود و سبک زندگی اسلامی ایرانی بر اساس معرفت مهدوی، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی(عج)، و یژگیهای حکومت امام عصر، پیروزی مستضعفین، استکبارستیزی و عدالت گستری قیام حضرت مهدی(عج)، حکومت صالحان، اشتراکات ادیان و مذاهب در مقوله انتظار منجی، انتظار و جهاد تبیین می باشد.

وی بیان کرد: در مراسم اختتامیه، از کتاب منتخب اشعار جشنواره رونمایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha