برگزاری اختتامیه شعرمولود کعبه دانشگاه آزاد تهران شرق با یاد شهیده کاپشن صورتی+فیلم

شهر ری - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در حاشیه برگزاری اختتامیه شعر مولود کعبه در این مجتمع دانشگاهی که با حضور پدر شهیده ریحانه سلطانی نژاد همراه بود، اظهار داشت : فلسفه ایجاد جشنواره امامت و مهدویت، ترغیب فعالیت‌های هنری، علمی و ادبی توسط جوانان در این حوزه بوده است.

سیدعلی موسوی عصر سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با افتخار اعلام می کنم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق این توفیق را داشت که میزبان جشنواره شعر مولود کعبه از سری جشنواره های امامت و مهدویت باشد که در موضوعات بسیار زیاد و متنوع ادبی علمی و فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ عنوان شعر از شعرای کشور در مدح امیرالمومنین سروده شده و ما جمع آوری کردیم که کارهای داوری انجام شده و در بخش های مختلف با اساتید متخصص در حوزه ادبیات داوری بازبینی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران با اشاره به اهمیت تبیین انتخابات عنوان کرد: امروز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم و جلسات تبیینی را توسط مسئولین شهری و کشوری در دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فلسفه ایجاد جشنواره امامت و مهدویت، ترغیب فعالیت‌های هنری، علمی و ادبی توسط جوانان در این حوزه بوده است.

برگزاری اختتامیه شعرمولود کعبه دانشگاه آزاد تهران شرق با یاد شهیده کاپشن صورتی+فیلم

پدر شهیده شهیده ریحانه سلطانی نژاد به دعوت دانشگاه در این مراسم حضور یافت.

در انفجار تروریستی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان، شهیده ریحانه سلطانی نژاد یکی از شهیدان این حادثه دخترک خردسالی بود که به خاطر کاپشن صورتی و گوشواره‌های قلبی اش معروف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha