۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85372832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در خلخال گرامی داشته شد

اردبیل - ایرنا - آیین‌های گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه و سالروز ورود بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام مبارک دهه فجر در شهرستان خلخال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به همین مناسبت صبح روز پنج شنبه جمعی از مسئولین شهرستان خلخال به همراه اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار شهدا، با نثار گل و صلوات یاد و خاطره شهدای این شهرستان و همچنین شهدای گمنام میهمان این منطقه را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش در آغازین روز از ایام خجسته دهه شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی رژه خودرویی برگزار شد و خودروهای دستگاههای اجرایی شهرستان با روشن کردن چراغ‌ها و به یاد و خاطره روز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در سال ۱۳۵۷ در خیابان‌های این شهر حضور یافته و با به نمایش گذاشتن توان خودرویی در خدمات‌رسانی به مردم خاطره نخستین روز دهه پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در خلخال گرامی داشته شد

همچنین در این مراسم سید جواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال از پیش بینی و تدارک اجرای ده‌ها ویژه برنامه گرامی‌داشت ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: علاوه بر برگزاری ویژه برنامه‌های خاص افتتاح طرح‌های عمرانی این شهرستان، برنامه‌های اجتماعی فرهنگی، ورزشی ،سیاسی و بصیرتی متنوعی از جمله اجرای جشنواره‌ها همایش‌ها برپایی نمایشگاه‌ها برای گرامی‌داشت ایام دهه مبارک فجر امسال تدارک دیده شده که در طول ایام خجسته دهه پیروزی انقلاب به اجرا در خواهد آمد.

فرماندار خلخال اظهار کرد: افتتاح ۱۲۰ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در حوزه‌های آبرسانی روستایی طرح‌های هادی مسکن محرومین، فاز یک نهضت ملی مسکن، گازرسانی، آسفالت راه روستایی و طرح‌های عمران شهری در سه شهر خلخال کلور و هشجین از جمله طرح‌های قابل افتتاح دهه مبارک فجر امسال شهرستان خلخال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha