۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85372933
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای نسل نو الزام است

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید بیش از پیش برای جوانان و نسل امروز بازگو شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد نیک‌فطرت روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر بیان کرد: کشور ما تفاوت‌های زیادی با دوران قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی پیدا کرده و به همین دلیل این تفاوت‌ها و دستاوردهای عظیم انقلاب باید بیش از همیشه برای نسل امروز بازگو شود.

وی افزود: بی‌شک انقلاب اسلامی موجب شکوفایی و اقتدار ایران شده است؛ همچنین قدرت و توانمندی کنونی ما با قبل از انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس نیست؛ در زمان حاضر ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده است.

فرهنگ محور اصلی برنامه های دهه فجر

وی در ادامه به برنامه‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت در دهه فجر امسال نیز اشاره و بیان کرد: ۷۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر برگزار می شود که اقدامات و برنامه های فرهنگی، محور اصلی این رویدادها است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: برپایی نشست‌های بصیرتی با محوریت انتخابات باشکوه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، رویدادهای فرهنگی، "حرکت راهیان پیشرفت " ویژه دانش‌آموزان، برپایی کاروان سلامت، افتتاح چندین پایگاه بسیج و برپایی جشنواره غذاهای محلی بخشی از برنامه‌های دهه فجر است.

سرهنگ نیک‌فطرت خاطرنشان کرد: همچنین نخستین گردهمایی مدافعان حرم گیلان، برگزاری جشن‌های انقلاب در رشت ( هر شب یک جشن ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود) از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت است.

وی در خاتمه به مقاومت مردم غزه مقابل جنایات رژیم صهیونیستی نیز اشاره و اظهار کرد: نابودی و حذف رژیم جعلی صهیونسیتی، مطالبه جهانی است؛ امروز شاهدیم که مردم و ملت‌های آزادیخواه جهان بر علیه این رژیم جنایتکار موضع گرفته و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha