کلینزمن: برای موفقیت باید زجر بکشیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت: بازی سختی خواهیم برابر استرالیا خواهیم داشت و شاید بازی فردا هم مثل مسابقه عربستان یک نبرد ۱۲۰ دقیقه‌ای باشد.

به گزارش ایرنا، یورگن کلینزمن امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی استرالیا در ۹۰ دقیقه به پایان برسد. شاید بازی فردا هم مثل مسابقه عربستان یک نبرد ۱۲۰ دقیقه‌ای باشد.

وی با اشاره به اینکه استرالیا تیم خوبی است یادآور شد: این دیدار هم شبیه همه مسابقات دور حذفی دشوار است و دیدار سخت با عربستان را پشت سر گذاشتیم و برای دیدار با استرالیا آماده هستیم. نیمه دوم بازی با عربستان موقعیت زیادی داشتیم و دوست داشتیم گل بیشتری بزنیم ولی این اتفاق رخ نداد و در دیدار با استرالیا هم برای ایجاد موقعیت کار دشواری خواهیم داشت.

کلینزمن در خصوص اینکه استرالیا بیشتر استراحت داشته، توضیح داد: از روزهایی که بین بازی وجود دارد باید بهتر استفاده کنیم. در چنین مسابقاتی برای موفقیت مجبور هستیم سختی و زجر بکشیم تا به نتیجه برسیم. بازیکنانم در تیم‌های مختلف اروپایی بازی می‌کنند و به سختی بازی در هر سه یا چهار روز آشنا هستند. اینکه استرالیا استراحت بیشتری کرده مشکلی نیست.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه ضربات پنالتی همیشه خاص است، یادآور شد: برای پنالتی تمرین کردیم و آماده هستیم. در دیدار با استرالیا هم ممکن است چنین شرایطی پیش بیاید.

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی همچنین گفت: به عنوان کسی که در پست مهاجم بازی می‌کردم، باید بگویم که مهم نیست فرصتی را خراب می‌کنید مهم این است که منتظر فرصت بعدی باشید. من هم منتظر گلزنی مهاجم خودم و دیدن لبخند روی لبش هستم. خیلی خوشحالم که سرمربی چنین تیمی هستم.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲:
تاجیکستان - اردن (ساعت ۱۵، ورزشگاه احمد بن علی)
استرالیا - کره جنوبی (ساعت ۱۹، ورزشگاه الجنوب)

برنده دیدار دو تیم روز ۱۷ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲:
ایران - ژاپن (ساعت ۱۵، ورزشگاه اجوکیشن سیتی)
قطر - ازبکستان (ساعت ۱۹، ورزشگاه البیت)

برنده دیدار دو تیم نیز روز ۱۸ بهمن‌ماه و از ساعت ۱۸:۳۰ برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha