بسته‌های عیدانه بین مددجویان کمیته امداد مهاباد توزیع شد 

مهاباد - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن نخستین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر، بسته‌های عیدانه حمایتی و معیشتی بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین اهدای این بسته های عیدانه روز پنجشنبه برگزار شد و در آن ۴۵ بسته معیشتی به مناسبت چهل و پنجمنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل برنج، قند، روغن و رب و حبوباب به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال بین خانوارهای این کمتیه توزیع شد.

فرماندار ویژه مهاباد هم در حاشیه این مراسم و در بین جمعی از اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب محرومان و پابرهنگان بوده و در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر محروم بوده است.

حسن عباسی اضافه کرد: بررسی وضعیت خدمات در مناطق حاشیه و روستایی در حوزه های مختلف از جمله راه، آب آشامیدنی و خدمات رفاهی از جمله برق گاز و مخابرات با دوران رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و این روند همچنان ادامه دار است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت با شکوه در عرصه انتخابات افزود: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای و انتخاب مردم است و حاکمیت توجه ویژه‌ای به آرای مردم دارد.

عباسی اضافه کرد: آنچه برای کشور ما اهمیت دارد بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است چون در این شرایط، انتخاب درست صورت می‌گیرد.

دیدار فرماندار ویژه مهاباد با خانواده شهیدان دلگداز و پرورش

فرماندار ویژه مهاباد روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه مبارکه فجر در دیدار با خانواده معزز شهید پیروت دل‌گداز و رحمان پرورش اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشته و برای خانواده آن‌ها آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم و پیگیری مطالبات و خواسته‌های خانواده شهدا وظیفه اصلی مسئولان بوده و در این راستا نباید کوتاهی شود.

بسته‌های عیدانه بین مددجویان کمیته امداد مهاباد توزیع شد 

حسن عباسی تاکید کرد: تکریم و دیدار با خانواده شهدا یک تکلیف برای مسئولان بوده و باید برنامه‌ریزی‌های منظم با هماهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان در این زمینه از سوی سایر مسئولان صورت گیرد.

شهید پیروت دل‌گداز سال ۱۳۶۵ به عضویت سپاه درآمده و یک سال بعد در روستای باگردان توسط ضدانقلاب شهید شد و شهید والامقام رحمان پرورش سال ۱۳۸۷ در روستای قم قلعه به شهادت رسید.

رژه خودرویی و موتوری در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در مهاباد

جشن چهل و پنجمین سالروز حماسه پیروزی انقلاب اسلامی امروز جمعه در مهاباد برگزار شد و مردم با حضور در رژه‌های موتوری و خودرویی بار دیگر پیمان خود را با آرمان‌های امام امت (ره) و شهیدان راه حق اعلام کردند.

بسته‌های عیدانه بین مددجویان کمیته امداد مهاباد توزیع شد 

از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

شهرستان مهاباد بیش از ۷۵۰ نفر شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha