شب «فیاض»، فرصت قدرشناسی از یک چهره فرهنگی مراغه

مراغه- ایرنا- آیین موسوم به «شب فیاض» فرصت قدرشناسی اهالی فرهنگ و هنر مراغه از یک چهره فرهنگی را فراهم کرد؛ «احمد دادرس فیاض» که سال‌ها در جبهه فرهنگی و هنری مجاهدت کرده و اخیرا بازنشسته شده است.

به گزارش ایرنا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه پنجشنبه شب در این آیین بیان کرد: عملکرد درخشان «فیاض» گویای تلاش‌های وی در طول سه دهه مجاهدت در عرصه‌های فرهنگی و هنری است.

شب «فیاض»، فرصت قدرشناسی از یک چهره فرهنگی مراغه
عملکرد درخشان فیاض گویای سه دهه مجاهدت است

یوسف عبدی افزود: اهتمام وی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان قابل قدردانی و مقدمه‌ای برای شکوفایی روزافزون این عرصه در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو است.‌

حجت‌الاسلام سعید نیازی از اهالی فرهنگ و هنر مراغه نیز در این آیین بیان کرد: جلوگیری از انسداد اجتماعی به تحول در زیرساخت‌های فرهنگی هر جامعه نیاز دارد و زیرساخت فرهنگی «فلسفه» است.

وی افزود: برای آنکه زیرساخت‌های فرهنگی در کشورمان متولد شود، باید همه دست در دست یکدیگر فلسفه آزاد را شکل دهند؛ ضمن توجه به اینکه فلسفه برای ماندگاری راهی جز هنر ندارد.

«یعقوب طالبی» سخنران دیگر این شب فرهنگی نیز با بیان اینکه فیاض روزهای بسیار دشواری را در عرصه‌های فرهنگی و هنری این شهرستان سپری کرده، افزود: برگزاری جشنواره‌های موسیقی در شهر حسینی مراغه ظرافت‌های خاص خود را داشته که فیاض برای پیشبرد آن مجاهدت کرده است.

به گزارش ایرنا این آیین که با حضور مردمی همراه بود با مشارکت کانون‌ها و موسسه های فرهنگی و هنری «آراد»، «ارغنون» و «ژیک» در سالن عبدالقادر مراغه برگزار شد.

«فیاض»، مدرس عکاسی و فردی آشنا به دغدغه‌های فرهنگی و هنری شهرستان چندی قبل در جایگاه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه بازنشسته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha