دهه فجر، بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام است

زاهدان- ایرنا- امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام و دولت بوده، بنابراین همه مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز جمعه در حاشیه دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: شرکت پرشور در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نیز حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات ۱۱ اسفند نشان دهنده اتحاد، همدلی و انسجام ملی ایرانیان بوده و مردم و مسوولان شهرستان خاش نیز همزمان با سراسر کشور به این برنامه‌ها اهمیت می دهند.

وی بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری باید عرصه حضور آگاهانه مردم در صحنه باشد و یقین داریم مردم منطقه پرشورتر از سالهای گذشته در انتخابات آتی حضور پیدا می کنند.

امام جمعه خاش از اجرای باشکوه برنامه نواختن زنگ انقلاب و اهمیت دادن مسوولان به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در این منطقه قدردانی کرد و ادامه داد: حضور مسوولان در جمع مردم و اجرای برنامه‌های دهه فجر با مردم محوری مورد تأکید بوده و به مدیران توصیه می کنیم، بیش از پیش به فکر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم و ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان باشند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز گزارشی از اقدامات دولت در این منطقه ارایه داد.

رژه موتوری خودروهای نیروهای مسلح، اداری و دستگاههای امدادی و خدمات رسان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان و دیدار مسوولان با امام جمعه خاش از مهمترین برنامه‌های اجرا شده ویژه دهه فجر در این شهرستان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha