۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85373592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: شکوفایی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است

قرچک - ایرنا - امام جمعه قرچک گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل، عامل پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی شده و شکوفایی امروز مناطق روستایی، تنها یکی از برکات این انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در روستای امین‌آباد از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شد اظهار داشت: امروز شاهدیم که به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمران و آبادانی در تمامی مناطق روستایی، همچون مناطق شهری در حال انجام است در حالی که در رژیم طاغوت، روستانشینان از حداقل امکانات بی‌بهره بودند و این امر منجر می‌شد تا شاهد سیل مهاجرت از روستا به شهر باشیم.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند مردم ایران به رهبری امام راحل، خدمات، امکانات و زیرساخت‌های زندگی در روستاها افزایش یافت و امروز، تمامی مناطق روستایی از امکانات مورد نیاز برای زندگی افراد برخوردار است و در بسیاری از مناطق، شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستا هستیم.

اسماعیلی افزود: افزایش اعتبارات و اجرای عملیات عمرانی، ساخت طرح‌های مختلف و حرکت به سمت رفاه و آسایش روستانشینان، باعث ایجاد تحول در عمران و آبادانی روستاها شده و قطعا این خدمات نظام، همچنان به این مناطق ادامه دارد.

امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: مردم ایران با حرکت در مسیر ولایت فقیه و پشتیبانی از امام راحل، با انقلاب شکوهمند خود نظام سلطه را ساقط کردند و امروز نیز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به برکت ولایت فقیه به دست آورده و قله‌های افتخار را فتح می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، در آستانه برگزاری یکی از مهمترین دوره از انتخابات است و باید از فرصت دهه فجر، برای تبیین دستاوردهای نظام برای امیدآفرینی به جامعه اسلامی برای حضور پرشور و سرونوشت ساز مردم ایران در انتخابات استفاده کرد.

این مسئول ادامه داد: انتخابات، سرنوشت مردم ایران را تعیین می‌کند هر چه حضور مردم با صلابت و حداکثری باشد، قطعا اقتدار نظام نیز در مقابله با دشمنان افزایش پیدا می‌کند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

این شهرستان از ۱۱ روستا برخوردار است و ۳۰ درصد از جمعیت آن در این مناطق سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha