ستاره‌هایی که با «دروغ‌های زیبا» روشن شد

تهران- ایرنا- فیلم «دروغ‌های زیبا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مرتضی آتش‌زمزم، نخستین فیلم اکران شده در جشنواره چهل‌ودوم فجر بود و با مجموع ۱۸ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۵ ستاره را برای خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، منتقدان سینما روزانه در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند، هر کدام از منتقدان می‌توانند رضایت نسبی خود را از آثار سینمایی با تعداد ستاره‌ها از یک تا پنج مشخص کنند. این نظرسنجی هر روز در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می‌شود.

ایرنا از منتقدان سینما، درباره فیلم دروغ‌های زیبا که اولین فیلم اکران شده در نخستین روز جشنواره، پنجشنبه - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲- بود، نظرسنجی کرده است که از نظر تعداد ستاره‌های اعطا شده نتایج نشان می‌دهد این فیلم توانست در مجموع ۱۸ ستاره را از دوازده منتقد سینما دریافت کند.

بر اساس حروف الفبا به ترتیب، سعید اسلام‌زاده، زهرا اردکانی، میلاد جلیل‌زاده، سیدعلی سیدان، محمدصابری، محمدصادق علیزاده، حمیدرضا قادری، محمد محمدی، علیرضا مرادی، مازیار معاونی، احسان ناظم‌بکایی و مصطفی وثوق‌کیا در نظرسنجی فیلم دروغ‌های زیبا شرکت کردند.

ستاره‌هایی که با «دروغ‌های زیبا» روشن شد

در این نظرسنجی، دو منتقد ۰.۵ ستاره و سه منتقد هر کدام یک ستاره و یک منتقد هم ۱.۵ ستاره ، پنج منتقد ۲ ستاره، یک منتقد هم ۲.۵ ستاره به فیلم دروغ‌های زیبا دادند، این در حالی است که هیچ‌کدام از منتقدان فیلم ساخته مرتضی آتش زمزم را شایسته دریافت سه و چهار و ۵ ستاره ندانستند.

ستاره‌هایی که با «دروغ‌های زیبا» روشن شد
فیلم دروغ‌های زیبا

در فیلم دروغ‌های زیبا هنرمند مشهور این کشور جایا احسن و دیگر بازیگران این کشور از جمله شمون فاروق، ریکیتا ناندینی، شهیدالزمان سلیم، شاهد علی، شاهین میردها و جان پل سرمادیراس در شهرهای داکا و قاضی‌پور مقابل دوربین بایرام فضلی رفته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «فرشته و همسرش امجد برای زندگی به سختی تلاش می‌کنند…»

چهل‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه -۱۱ بهمن- رسما افتتاح و از روز پنجشنبه اکران فیلم‌ها در خانه جشنواره (برج میلاد تهران) و سینماهای مردمی آغاز شد؛ ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۲ فیلم در بخش نگاه نو و ۴ فیلم در بخش انیمیشن با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه -۲۲ بهمن- معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha