«شکار حلزون» از منتقدان سینما؛ کمی بیش از ۱۰ ستاره

تهران- ایرنا- فیلم «شکار حلزون» به کارگردانی محسن جسور و تهیه‌کنندگی مصطفی سلطانی، دومین فیلم اکران شده در جشنواره چهل‌ودوم فجر بود و با مجموع ۱۰.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۰.۹ ستاره را برای خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، منتقدان سینما روزانه در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند، هر کدام از منتقدان می‌توانند رضایت نسبی خود را از آثار سینمایی با تعداد ستاره‌ها از یک تا پنج مشخص کنند. این نظرسنجی هر روز در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می‌شود.

ایرنا از منتقدان سینما، درباره فیلم شکار حلزون که دومین فیلم اکران شده در نخستین روز جشنواره، پنجشنبه - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲- بود، نظرسنجی کرده است که از نظر تعداد ستاره‌های اعطا شده نتایج نشان می‌دهد این فیلم توانست در مجموع ۱۰.۵ ستاره را از دوازده منتقد سینما دریافت کند.

بر اساس حروف الفبا به ترتیب، سعید اسلام‌زاده، زهرا اردکانی، میلاد جلیل‌زاده، سیدعلی سیدان، محمدصابری، محمدصادق علیزاده، حمیدرضا قادری، محمد محمدی، علیرضا مرادی، مازیار معاونی، احسان ناظم‌بکایی و مصطفی وثوق‌کیا در نظرسنجی فیلم شکار حلزون شرکت کردند.

«شکار حلزون» از منتقدان سینما؛ کمی بیش از ۱۰ ستاره

در این نظرسنجی، پنج منتقد ۰.۵ ستاره و سه منتقد هر کدام یک ستاره و دو منتقد هم ۱.۵ ستاره ، یک منتقد ۲ ستاره، یک منتقد هم ۲.۵ ستاره به فیلم شکار حلزون دادند، این در حالی است که هیچ‌کدام از منتقدان فیلم ساخته محسن جسور را شایسته دریافت سه و چهار و ۵ ستاره ندانستند.

«شکار حلزون» از منتقدان سینما؛ کمی بیش از ۱۰ ستاره
فیلم شکار حلزون

شکار حلزون یکی از فیلم اولی‌های این دوره از جشنواره است که محسن جسور آن را کارگردانی کرده و آخرین نقش‌آفرینی زنده‌یاد حسام محمودی در سینما در این فیلم نقش بسته است.

این فیلم روایتگر قصه مینو، زن جوان سرپرست خانواده‌ای است که برای تامین معاش در یک شرکت خدماتی و نظافتی مشغول به کار است‌. او با پیشنهاد شغل پرستاری از پدرِ یک جوان مواجه می‌شود که شرط پذیرفتن این شغل با حقوق مناسب، جاری شدن صیغه محرمیت میان آنهاست.

حسین پاکدل، فرناز زوفا، محمد رسول صفری، مسعودرضا عجمی، رابعه مدنی، یاسمن ترابی، علی‌اکبر قاضی نظام، امیرعلی سخایی، میثم محمدی در شکار حلزون ایفای نقش کرده اند.

چهل‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه -۱۱ بهمن- رسما افتتاح و از روز پنجشنبه اکران فیلم‌ها در خانه جشنواره (برج میلاد تهران) و سینماهای مردمی آغاز شد؛ ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۲ فیلم در بخش نگاه نو و ۴ فیلم در بخش انیمیشن با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه -۲۲ بهمن- معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha