۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85373810
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مدیران برای تبیین دستاوردهای نظام پای کار باشند

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و بازخوانی ضعفها است و مدیران کل باید برای تشریح این موضوع پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند دوره ظلمانی استبداد را تطهیر کند در حالی که مردم در آن دوران اراده ای بر سرنوشت خود نداشتند.

وی ادامه داد: اگر شرایط در آن دوران مساعد بود چرا یک ملت با ریشه های تمدنی قوی حاضر بود زیر شکنجه های ساواک به شهادت برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به حقایق تاریخی کشور گفت: خانم دباغ در خاطرات خود آورده است« در زندان ناخن پای مرا کشیدند و بعد از گذشت ۳۰ سال گذشته هنوز پای من عفونت داشت».

آیت الله شعبانی موثقی افزود: شهید صدوقی سرش را با مته سوراخ کردند و به شهادت رساندند و اگر فساد فرهنگی و اقتصادی نبود چرا مردم برپا خاستند.

وی ادامه داد: در دوران ستمشاهی با فساد مبارزه نمی شد و محاکمه ای نبود نشده و بیت المال به مردم بر نمی گشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رژیم ستمشاهی به سمت حذف دین حرکت می‌کرد و فسادهای اخلاقی دربار و جامعه گفتنی نیست و در عرصه سیاسی استبداد محض حاکم بود.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: مردم انقلاب و مسیر درست تاریخ را انتخاب کردند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی برسانند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مطالبه مردم اصلاح مشکلات است و این حق آنهاست اظهار کرد: مردم برای عزت اقتصادی نفی تبعیض ها و عدالت انقلاب کردند اما مطالبات برگشت به گذشته را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مقام معظم رهبری تصریح کردند که رشد نقدینگی باید متوقف شود.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: هیچ مسوولی نمی‌تواند که در نظام مسوولیت بپذیرد اگر محبت به مردم نداشته باشد.

وی با قدردانی از دولتمردان و استاندار همدان گفت: امروز دولتمردان با برپایی میز خدمت در فضای دوستانه مشکلات مردم را شنیدند.

امام جمعه همدان گفت: بزرگترین خدمت امام خمینی(ره) به ملت ایران و اسلام مبارزه با طاغوت و حذف دیکتاتوری بود و مردم با اعتماد قلبی به ایشان نهضت بزرگی را رقم زدند که امیدوارم امروز در طی همراهی مردم با مواضع رهبری در همه عرصه ها هر روز رو به پیشرفت باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha