۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85373889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فیروزکوه :در دهه مبارک فجر ۶۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی می شود

فیروز کوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت :در ایام الله دهه مبارک فجر ۶۳ طرح در سطح شهرستان فیروز کوه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

محمد حیدری منش روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: درخواست های مردمی و پروژه های مهم شهرستان در سفر رییس جمهور پیگیری شد و در دهه مبارک فجر ۶۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: در سفر استانی رئیس جمهور اعتبارات درنظر گرفته شده برای دو شهرستان فیروزکوه و دماوند،۱۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال بود که از طریق دستگاههای اجرایی استان تهران و تسهیلات به ردیف های مصوب، تخصیص داده خواهد شد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه جاری در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، همراه با برخی از اعضای کابینه دولت وارد فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان فیروزکوه قرار گرفت، بازدید از طرح ملی سد مخزنی نمرود، بررسی روند پیشرفت و مشکلات تکمیل این پروژه اولین برنامه رئیس جمهور در فیروزکوه بود.

دیدار با جمعی از منتخبان شهرستان، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رئیس جمهور در فیروزکوه بود .

فرماندار شهرستان فیروز کوه با اشاره به موارد پی گیری شده در سفر رئیس جمهور، توضیح داد: بهسازی روکش آسفالت راه های اصلی شهرستان، رفع نقاط حادثه خیز، بهسازی و آسفالت راه های روستایی، تأمین آبفای فیروزکوه، لایروبی رودخانه‌های شهرستان فیروزکوه بالاخص رودخانه حبله رود، اجرای دیوار ساحلی رودخانه کنگرخانی و درخواست اصلاح ضابطه ۷۸۲ مربوط به حریم کیفی برخی از موارد پی گیری شده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه توضیح داد: استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس و هنرستان‌های شهر فیروزکوه، تکمیل طرح های نیمه تمام مدرسه‌سازی مرتبط با خیرین ، تکمیل و تجهیز دانشگاه فرهنگیان در سطح شهر فیروزکوه از دیگر دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به شهرستان فیروزکوه است که در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری‌منش ادامه داد: اجرای سیل‌بند وعملیات آبخیزداری در فیروزکوه، اجرای پوشش انهار و کانال‌های انتقال آب، توسعه روش های نوین آبیاری، اختصاص تسهیلات موضوع تبصره ۱۸ برای طرح های کشاورزی و دامپروری، تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز پروژه‌ها و اماکن ورزشی، بازنگری و اجرای طرح هادی روستایی و ایمن‌سازی ۱۷ روستای در معرض خطر شهرستان بخش دیگری از موضوعاتی است که در سفر رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تکمیل حوزه علمیه خواهران و برادران، تکمیل پروژه مصلی شهر فیروزکوه، مرمت و بازسازی زیرساخت‌ها و بازار حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احداث پارک ورودی شهر فیروزکوه از دیگر موضوعاتی است که در سفر آیت الله رئیسی به این شهرستان مصوب شده است.

 تمامی ادارات در ستاد مدیریت بحران فعال هستند

 فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در پی بارش برف سنگین و هشدار نارنجی سازمان هوا شناسی دستگاههای اداری شهرستان ملزم شدند تا در قالب ستاد مدیریت بحران خدمات لازم را به شهروندان و مسافران ارائه کنند .

حیدری منش روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح تاکید شد با استفاده از تجهیزات ادارات جهاد کشاورزی، اداره آبفا،بیناد مسکن انقلاب اسلامی ، همیار اداره راهداری خدمات رسانی به شهروندان و مسافران داشته باشند.

وی گفت: با تلاش عوامل راهداری و همکاری دستگاه های مختلف شهرستانی در شب گذشته و روز جاری انسداد مسیر در سطح شهرستان نداشتیم.

فرماندار شهرستان فیروز کوه با اشاره به وضعیت راههای روستایی توضیح داد: در مسیرهای روستایی شهرستان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و توصیه می شود که کاربران مسیر جاده ای نسبت به همراه داشتن تجهزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و مواردی که در مسیرهای صعب العبور به رانندگان کمک می کند اقدام کنند.

حیدری منش ادامه داد: دستگاههای امدادی و ستاد اسکان شهرستان از شب گذشته در آماده باش کامل هستند و به شهروندان ومسافرانی که از این شهر عبور می‌کنند خدمات رسانی دارند.

وی گفت: آماده باش ستاد مدیریت بحران تا روز آینده به طور مستمر ادامه دارد. شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفردر فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایخت قراردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha