۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85378837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح فاز توسعه کارخانه تولیدی آماد پلیمر فیروزکوه در ایام دهه فجر

فیروز کوه - ایرنا - فاز توسعه کارخانه تولیدی آماد پلیمر فیروزکوه در ششمین روز از ایام مبارک دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور محمد علی مهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان، اعضای شورای تأمین، میرزایی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران و برخی از مدیران شهرستان، فاز توسعه کارخانه تولیدی شرکت آماد پلمیر۲ افتتاح شد.

پروژه کارخانه تولیدی شرکت آماد پلمیر۲ در جهت تولید سالیانه ۳۶۰۰ تن انواع درپوش و سرپوش پلاستیکی، با اعتبار یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای ۲۵ نفر در دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

افتتاح فاز توسعه کارخانه تولیدی آماد پلیمر فیروزکوه در ایام دهه فجر

افتتاح شرکت وندامهر ورسک

در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، فرماندار شهرستان، اعضای شورای تأمین، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران و برخی از مدیران شهرستان، شرکت وندامهر ورسک افتتاح شد.

پروژه شرکت وندامهر ورسک در جهت تولید محصولات غذایی بر پایه غلات، با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر در دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

افتتاح فاز توسعه کارخانه تولیدی آماد پلیمر فیروزکوه در ایام دهه فجر

افتتاح پروژه بازسازی درمانگاه شهدای هفتم تیر

 در ششمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور محمد علی مهری، ، محمد حیدری منش ، اعضای شورای تأمین و برخی از مدیران شهرستان، پروژه بازسازی درمانگاه شهدای ۷ تیر افتتاح شد. پروژه بازسازی درمانگاه شهدای ۷ تیر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در راستای اقداماتی بهداشتی و درمانی جنب شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در میدان راه آهن افتتاح شد.

افتتاح پروژه های شهری و بازگشایی معبر ۱۸ متری در منطقه خط مثلث فیروزکوه

در ششمین روز از دهه مبارک فجر،  ۸ پروژه شهرداری فیروزکوه با اعتبار ۹۸ میلیارد ریالی در دهه فجر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

بازگشایی ادامه معبر ۱۸ متری در منطقه خط مثلث راه آهن و جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت و احداث راهبند و استقرار کانکس و همچنین پروژه هایی همچون زیرسازی و روکش آسفالت، جدولگذاری سطح شهر، ترمیم و مرمت نهر کانال جاده قدیم مازندران، پیاده روسازی سطح شهر، اجرای سنگچین، ساماندهی و تعمیر نهر و پل رودکنار از جمله دیگر پروژه های شهری افتتاح شده در ششمین روز از دهه فجر بود.

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب تحت عنوان «دیروز، امروز، فردا» 

در ششمین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب تحت عنوان «دیروز، امروز، فردا» در دبیرستان دخترانه ۱۷ شهریور فیروزکوه افتتاح شد.

نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس سراسر کشور در ایام الله دهه فجر برپا می شود که به بررسی شکل گیری تفکر استعمار، بررسی مفهوم و شاخص های استقلال و همچنین بررسی گسترش فرهنگ مقاومت در جهان در قالب غرفه های «دیروز، امروز، فردا» می پردازد.

پیش از این محمد حیدری منش به خبرنگار ایرنا گفت: درخواست های مردمی و پروژه های مهم شهرستان در سفر رییس جمهور پیگیری شد و در دهه مبارک فجر ۶۳ طرح افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: در سفر استانی رئیس جمهور اعتبارات درنظر گرفته شده برای دو شهرستان فیروزکوه و دماوند،۱۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال بود که از طریق دستگاههای اجرایی استان تهران و تسهیلات به ردیف های مصوب، تخصیص داده خواهد شد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه جاری در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، همراه با برخی از اعضای کابینه دولت وارد فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان فیروزکوه قرار گرفت، بازدید از طرح ملی سد مخزنی نمرود، بررسی روند پیشرفت و مشکلات تکمیل این پروژه اولین برنامه رئیس جمهور در فیروزکوه بود.

دیدار با جمعی از منتخبان شهرستان، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رئیس جمهور در فیروزکوه بود .

فرماندار شهرستان فیروز کوه با اشاره به موارد پی گیری شده در سفر رئیس جمهور، توضیح داد: بهسازی روکش آسفالت راه های اصلی شهرستان، رفع نقاط حادثه خیز، بهسازی و آسفالت راه های روستایی، تأمین آبفای فیروزکوه، لایروبی رودخانه‌های شهرستان فیروزکوه بالاخص رودخانه حبله رود، اجرای دیوار ساحلی رودخانه کنگرخانی و درخواست اصلاح ضابطه ۷۸۲ مربوط به حریم کیفی برخی از موارد پی گیری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha