۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸
کد خبر: 85374013
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال دلسوختگان قم ۶ بر یک بارمان خمینی شهر را شکست داد

قم- ایرنا - تیم دلسوختگان اهل بیت قم در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور موفق به پیروزی پر گل برابر بارمان خمینی شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر جمعه در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد تیم دلسوختگان با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را شکست داد.

محسن بخشی(۲ گل)، مهدی فتح خانی (۲ گل) ، محسن سابقی و ابوالفضل دامن خشک گل‌های تیم دلسوختگان را در این دیدار به ثمر رساندند و تک گل بارمان خمینی شهر نیز توسط رضا طهماسبی به ثمر رسید.

رضا کیان منش و سید محمد حسینی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و از این دیدار نزدیک به یک هزار تماشاگر دیدن کردند.

رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور در چهار گروه هفت تیمی برگزار می شود و در پایان دور رفت و برگشت ۲ تیم اول و دوم هر گروه راهی مرحله حذفی می شوند تا در پایان، ۲ تیم اول لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شوند.

تیم های مقاومت شهد یونسی فر یزد ، مدافعان حرم علی آباد کتول، شهروند ساری، پارسه امیدیه، دلسوختگان اهل بیت قم، بارمان خمینی شهر و مقاومت تنکابن در گروه اول مسابقات قرار دارند.

در جدول رده بندی مسابقات گروه اول لیگ دسته یک فوتسال کشور، تیم دلسوختگان اهل بیت قم با ۲۰ امتیاز در رده اول و بارمان خمینی شهر با ۱۵ امتیاز در رده سوم قرار دارند. تیم مقاومت شهید یونسی یزد نیز با ۱۵ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بارمان خمینی شهر در رده دوم جدول قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha