۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85374026
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دهمین جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال به کار خود پایان داد

اردبیل - ایرنا- دهمین دوره از جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال با معرفی نفرات برتر هر یک از بازی های زمستانی به کار خود پایان داد.

ه گزارش روز جمعه ایرنا، دهمین دوره جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال در حالی برگزار شد که به لحاظ حجم و میزان برف در منطقه و محل برگزاری جشنواره این برنامه با استقبال بسیار گرم و پرشور اهالی شهرستان خلخال و همچنین مهمانانی از سایر مناطق همسایه این منطقه همراه شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال در حاشیه این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در دهمین جشنواره بازی‌ها و ورزش‌های زمستانی خلخال ورزشکاران که در محل مجتمع گردشگری رغائب واقع در مسیر ارتباطی و محور گردشگری خلخال به اسالم برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته های اسکی سرعت،تیوپ سواری، کوهپیمایی سریع به همراه هنرنمایی هنرمندان هنر ساخت تندیس‌های برفی و یخی رقابت کردند.

دهمین جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال به کار خود پایان داد
علی درویشی اضافه کرد: در این جشنواره که با اجرای موسیقی زنده همراه بود نمایشگاهی از هنرهای دستی هنرمندان صنایع دستی این شهرستان به همراه غذاهای محلی در معرض دید و نمایش قرار گرفت.

فرماندار خلخال نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران این جشنواره گفت: این جشنواره با استقبال بسیار مردم همراه بود و حضور بسیار گرم مردم به همراه هنرنمایی ورزشکاران و هنرمندان بر سرمای شدید محل برگزاری جشنواره غلبه کرد.

دهمین جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال به کار خود پایان داد

رییس ستاد برگزاری جشنواره های خلخال افزود: اجرای چنین برنامه‌هایی ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد نشاط و سرگرمی برای مردم، امکان معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری زمستانی منطقه را فراهم می‌کند.

در مراسم اختتامیه جشنواره با که باحضور، فرماندار خلخال و جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد به نفرات برتر مسابقات تندیس جشنواره به همراه جوایز نقدی اهدا شد.
در پایان این مراسم به چند نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نقدی از سوی هیئت تیراندازی خلخال اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha