۳۴ طرح شهری در شیراز افتتاح و کلنگ زنی شد

شیراز-ایرنا- همزمان با دومین روز دهه فجر ۳۴ پروژه شهری شیراز با اعتبار ۶۷ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال با حضور وزیر دادگستری و استاندار فارس افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، وزیر دادگستری به عنوان نماینده هیات دولت در سفر به فارس و در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری شیراز از همراهی و همکاری شهرداری مرکز فارس و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تقدیر کرد.

امین‌حسین رحیمی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهری شیراز گفت: موضوع مهمی که موجب شده در استان فارس کارها خوب پیش رود و امید آفرینی شکل گیرد، تعامل دستگاه‌های مختلف است.

وی با ابراز امیداوری از تداوم این روند، از همراهی و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با شهرداری شیراز در اجرای پروژه‌های شهری تقدیر کرد.

وزیر دادگستری به ایجاد مجتمع شوق زندگی توسط دادگستری فارس نیز اشاره و از همکاری شهرداری شیراز در راه‌اندازی این مجتمع تقدیر کرد.

هزار و ۵۸۱طرح افتتاحی هدیه دولت در دهه فجر به ساکنان دیار فارس

استاندار فارس در حاشیه این آیین اعلام کرد: در دهه فجر امسال بهره برداری از هزار و ۵۸۱پروژه با اعتبار ۳۵هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

محمد هادی ایمانیه افزود: این میزان اعتبار هزینه شده نسبت طرحهای دهه فجر پارسال رشد ۲ برابری داشته که نشان از رویکرد دولت مردمی سیزدهم در محرومیت زدایی و تقویت زیرساخت ها مناطق شهری و روستایی دارد.

وی اضافه کرد : همزمان با افتتاح این تعداد طرح زیرساختی در طول دهه فجر به ارزش ۵۰هزارمیلیارد تومان طرح دیگر در حوزه های مختلف کلنگ زنی می شود.

امیدآفرینی با سرعت بخشی به روند طرحهای عمران شهری

شهردار شیراز نیز در آیین افتتاح و آغار عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری گفت: درراستای امیدآفرینی نیز یک بسته ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی پروژه تعریف شد که امروز این بسته به بیش از ۵۸۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فارس و شیراز دارد.

محمدحسن اسدی در آیین افتتاح و آغار عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اظهار کرد: شهرداری شیراز چهار ماه پیش و در حاشیه دومین سفر هیات دولت به استان فارس، در قالب برنامه مهر تا مهر، ۲۱۷ میلیارد ریال پروژه تقدیم مردم این کلان‌شهر کرد.

وی ادامه داد: در راستای امیدآفرینی نیز یک بسته ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی شامل ۲۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح پروژه و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی پروژه تعریف شد که امروز این بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی به بیش از ۵۸۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته که نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فارس و شیراز دارد.

شهردار شیراز همچنین از حمایت‌ دستگاه‌های اجرایی، خصوصی و خدمات رسان در همراهی برای ارائه این پروژه‌ها تقدیر کرد.

اسدی در خصوص محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی که در سفر وزیر دادگستری به بهره‌برداری رسید، گفت: این بزرگراه به طول ۸ کیلومتر و ۴ تونل به ارزش ۳۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تقدیم مردم شیراز شد.

شهردار شیراز به بهره‌برداری سالن ورزشی تنیس روی میز بعثت به عنوان اولین سالن تخصصی در شیراز، عنوان کرد: به سهم خود از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، پیمانکاران و موسساتی که ما در اجرای این پروژه‌ها همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha