وزیر دادگستری: تعامل دستگاه‌ها به نفع مردم خواهد بود

شیراز- ایرنا- وزیر دادگستری گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان با هم تعامل و همکاری داشته باشند و اختلاف و تک روی را دنبال نکنند قطعا این رویه به نفع مردم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امین حسین رحیمی، عصر جمعه در حاشیه آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی در شیراز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل، شهدا و تبریک دهه مبارک فجر افزود: یک ویژگی مهمی که در استان فارس به چشم می خورد ارتباط و تعامل خوب مجموعه دولت و دستگاه قضائی و در راس آن استاندار فارس و رییس کل دادگستری استان در جهت حل مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: در همین راستا امروز و شاهد برپایی میز خدمت با حضور تمام مدیران کل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در محل اقامه نماز جمعه شیراز بودیم که مردم مراجعه و مشکلات خود را مطرح می کردند.


او اظهار کرد: امروز که در ایام سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم باید آرمان ها و اهداف امام راحل را برای خودمان مرور کنیم و تجدید بیعت کنیم که به آن اهداف و آرمان ها وفادار باشیم.

وزیر دادگستری افزود: یکی از آن اهداف و آرمان ها که امام راحل فرمودند و در قانون اساسی هم آمده بحث توسعه کشور است، یعنی تلاش دولت برای ایجاد زیرساخت ها و توسعه کشور که مردم بتوانند از نعمت های آن استفاده کنند.

همزمان با دهه مبارک فجر، یک هزار و ۵۸۱ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون بر ۳۵۰ هزار میلیارد ریال در استان فارس به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha