۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85377045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نبرد نیروهای مقاومت با اشغالگران در کرانه باختری

تهران- ایرنا- مبارزان فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و طولکرم در کرانه باختری، با آنها درگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان این رژیم به سمت یک فلسطینی در «بئرالسبع» خبر دادند.

در همین حال، رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که فردی که قصد داشت سلاح پلیس را در بئرالسبع در جنوب سرزمین های اشغالی تصاحب کند، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

نظامیان رژیم اسراییل با ادعای تلاش یک جوان فلسطینی برای گرفتن سلاح یکی از نظامیان صهیونیست در بئرالسبع، به سوی وی آتش گشودند.

رسانه های صهیونیستی همچنین ادعا کردند که این فلسطینی فریاد الله اکبر سر داده و به سوی نظامی یادشده رفته تا سلاح او را بگیرد.

از سوی دیگر گردان های شهداءالاقصی- نابلس در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان ما صبح امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «العین» در نابلس، وارد نبرد شده و آنها را به گلوله بستند.

این گردان ها در بیانیه دیگری از درگیری با نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها در چند محور در جریان یورش آنها به طولکرم با تیربار و مواد منفجره خبر دادند.

به گزارش ایرنا، حملات علیه غیرنظامیان در کرانه باختری در حالی ادامه دارد که جنگ علیه مردم بی دفاع غزه وارد یکصد و بیست و دومین روز خود شده و وزارت بهداشت غزه در تازه ترین گزارش خود، از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۷هزار و ۳۶۵ نفر خبر داد.

این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر، ۶۶هزار و ۶۳۰ نفر هم مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha