۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85374567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌ پوش هندبال سپاهان: وضعیت تیم ما با رفع مصدومیت بازیکنان بهبود یافت

اصفهان - ایرنا - ملی پوش هندبال سپاهان اصفهان گفت: با رفع مصدومیت بازیکنان مصدوم تیم نسبت به قبل، وضعیت بهتری پیدا کرده‌ایم و در ادامه مسابقات لیگ برتر، قوی‌تر ظاهر خواهیم شد.

میلاد قلندری، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چند بازیکن مصدوم سپاهان بطور کامل دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشتند بر همین اساس تیم ما در مقایسه با قبل بهتر و کامل‌تر شده است.

وی با اشاره به شرایط مطلوب سپاهان در ادامه لیگ اضافه کرد: فردا در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم با پلیمر خرم‌آباد مسابقه خواهیم داشت و این تیم از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است و در کُل خوب بازی می‌کند، بنابراین حریف قدرتمندی برای سپاهان محسوب می‌شود.

بازیکن هندبال سپاهان افزود: بازیکنان تیم ما از نظر بدنی و فکری آمادگی مناسبی دارند، لذا با هدف پیروزی و کسب ۲ امتیاز راهی خرم‌آباد می‌شویم تا در نهایت در ادامه لیگ، امتیازهای از دست رفته را نیز جبران کنیم.

قلندری ادامه داد: در مسابقات جام ملت‌های آسیا، نتیجه‌ قابل انتظار را بدست نیاوردیم اما از عملکرد خودم راضی بودم و امیدوارم در ادامه لیگ برای سپاهان مثمر باشم.
وی با اشاره به عمل پای خود پس از مسابقات جام‌ جهانی گفت: پس از درمان و دوره نقاهت شرایط سختی را پشت سر گذاشتم و بر همین مبنا تصمیم گرفتم در مسابقات پیش رو انتخابی المپیک حضور نداشته باشم تا از نظر بدنی و فکری به شرایط سابق بازگردم و بهتر بتوانم به تیم ملی خدمت کنم.

به گزارش ایرنا، تیم‌ سپاهان از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در خرم‌آباد میهمان تیم پلیمر این شهر خواهد بود.

سپاهان با ۹ امتیاز در رده ششم جدول جای دارد و تیم پلیمر با ۱۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha