سیاوشی: نتایج سپاهان در هندبال باشگاه‌های آسیا باعث شرمندگی ما شد

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: تصور نمی‌کردیم که جزو چهار تیم برتر جام باشگاه‌های آسیا نشویم و از نتایج کسب شده افسرده‌ام و شرمنده هواداران هستیم.

به گزارش ایرنا، مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی تیم النجمه بحرین و نایب قهرمانی الدحیل قطر و سومی الریان قطر به پایان رسید.

در این مسابقات تیم‌های باشگاهی ایران به عنوان میزبان نتوانستند عملکرد درخشانی از خود نشان دهند و حتی در بین چهار تیم برتر این رقابت‌ها قرار بگیرند. تیم سپاهان و شهید شاملی کازرون به ترتیب در رده ششم و هشتم آسیا قرار گرفتند.

خارجی‌ها نتوانستند برای سپاهان کاری کنند

محمدسیاوشی دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد این تیم در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: تصور می‌کردیم که بتوانیم به فینال راه یابیم و اگر بازی اول را می‌بردیم می‌توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. دیدار اول را بد شروع کردیم و در نهایت جام برایمان بد تمام شد. اتفاقات بدی در مسابقات هندبال افتاد. خارجی‌های سپاهان فقط سه جلسه با ما تمرین داشتند و خوب ظاهر نشدند.

وی افزود: هندبالیست‌های خارجی بازیکنان خوبی بودند، اما با یک یا دو جلسه تمرین نمی‌توانند با ما هماهنگ شوند، کاری از دست آنها برنمی‌آمد. وقتی بازی اول را می‌بازیم کمی افت می‌کنیم و امید خود را از دست می‌دهیم. در بازی دوم خود را جمع و جور کردیم و توانستیم بازی قشنگی نشان دهیم و البته گاهی کم‌تجربگی باعث باخت می‌شود.

سیاوشی: نتایج سپاهان در هندبال باشگاه‌های آسیا باعث شرمندگی ما شد

شرمنده هواداران سپاهان شدیم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال عنوان کرد: نمی‌توانیم به تاکتیک‌های خوب دو تیم عربی خرده بگیریم. تیم صدر جدولی النجمه بحرین هر تصمیمی که بخواهد می‌گیرد. این تیم‌ها خیلی حرفه‌ای بودند و همه جوانب را در نظر می‌گیرند؛ وقتی سپاهان با آن همه تماشاگر در برابر این تیم‌ها شکست می‌خورد، حس خوبی ندارد و باعث شرمندگی است.

وی ادامه داد: ما میزبان بودیم و حداقل می‌توانستیم یک مساوی بیاوریم. تیم الریان نمایشی را که برابر ما داشت را مقابل الکاظمین کویت ارائه نکرد. وقتی تیمی به صدر جدول می‌رسد و اختلاف امتیازی خوبی دارد، بازیکنان ذخیره خود را به زمین می‌برد و زیاد هم سخت نمی‌گیرد.

برای حضور قدرتمند در آسیا باید بازیکن خارجی جذب کنیم

سیاوشی خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی باید جذب کنیم که سابقه حضور در آسیا را داشته باشند چرا که به غیر از این نمی‌توانیم نتیجه مطلوب بگیریم. اگر بخواهیم برای دور بعد مقامی کسب کنیم، باید بازیکنانی را بیاوریم که در لیگ ستارگان قطر بازی کردند. در غیر این صورت بازیکنانی که در سه روز به ما ملحق شوند و در آسیا بازی نکرده‌اند، نمی‌توانند کمکی کنند. بازیکن خارجی پخش کن ما خیلی خوب بازی کرد. استفان وویوویچ با عرب‌ها بازی کرده بود و به همین دلیل می‌توانست تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: وسلین وویوویچ شاید در زمین خیلی سر ما فریاد می‌زند و از ما انتظار داشته باشد، اما بیرون از زمین داد و بیداد نمی‌کند و فقط بعد از شکست گفت که همه چیز تمام شد و فرصت را از دست دادیم و مقصر خودمان بودیم. می‌توانستیم خیلی بهتر از این شروع کنیم. بدترین اتفاق زندگی من در این سه سال شکست‌های پیاپی و کسب عنوان ششمی در جام باشگاه‌های آسیا بود. میزبان بودیم و کسب این عنوان خیلی برای ما بد شد. ما شرمنده این همه هوادار شدیم و ای کاش به جمع چهار تیم برتر می‌رفتیم.

سیاوشی: نتایج سپاهان در هندبال باشگاه‌های آسیا باعث شرمندگی ما شد

بعد از شکست در جام باشگاه‌ها افسرده شده‌ام

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: در جام جهانی تصور می‌کردیم که شاید ۵ درصد شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشیم و تنها رفتیم تا از این جام لذت ببریم، اما تصور نمی‌کردیم که در جام باشگاه‌های آسیا جزو ۴ تیم برتر نباشیم. از اینکه چنین نتایجی کسب کرده‌ایم بسیار افسرده‌ام و شرمنده مردم هستم.

تا دو هفته دیگر شاید با تیم اروپایی قرارداد ببندم

سیاوشی خاطرنشان کرد: تا دو هفته دیگر ۹۰ درصد کارهای عقد قراردادم با یک تیم اروپایی انجام می‌شود، اما اکنون با سپاهان قرارداد دارم. هرچند قراردادم با سپاهان یکساله بود، اما این تیم را دوست دارم و اگر قسمت شود به تیم اروپایی می‌روم و خیلی به خودم فشار نمی‌آورم تا قراردادم با این تیم اروپایی بسته شود یا خیر.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha