۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85374576
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ سامانه ثبت تخلف رانندگی در همدان جانمایی شد

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85374576
۱۰ سامانه ثبت تخلف رانندگی در همدان جانمایی شد

همدان- ایرنا- رییس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان گفت: ۱۰ سامانه جدید در حوزه ثبت تخلف رانندگی در سطح این شهر جانمایی شد.

مهدی حیدری روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سامانه‌ها قرار است در بلوار آیت الله نجفی مسیر شرق به غرب مقابل بلوار فاضلیان، مسیر غرب به شرق بعد از پمپ بنزین و مسیر شرق به غرب بعد از جاده غار علیصدر، بلوار ارتش قبل از زیرگذر صدا و سیما بلوار کربلا، ورودی زیر گذر صدا سیما از ورودی کربلا شمال به جنوب و بلوار سرلشکر سلیمانی مسیر شرق به غرب قبل از دور برگردان نصب شود.

وی بیان کرد: همچنین بخش دیگری از سامانه ثبت تخلف در بلوار شهید مطهری مسیر شرق به غرب بعد از بیمارستان بعثت بعد از خیابان حکما، بلوار امام خمینی (ره) مسیر شمال به جنوب مقابل قاسم آباد، بلوار سردار شهید همدانی مقابل شرکت پست و بلوار سردار شهید همدانی ابتدای ورودی گراچقا استقرار یابد.

حیدری خاطرنشان کرد: عملیات حفاری و نصب این سامانه‌ها با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و در راستای کاهش سرعت و کاهش تصادفات اجرایی و نیز اعمال قانون و جریمه رانندگان پرخطر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این طرح در راستای حرکت به سمت کنترل هوشمند ترافیک به عنوان مهمترین سیاست‌های ترافیکی این دوره مدیریت شهری انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا به تازگی دوربین‌های ثبت سرعت واقع در بلوارهای مطهری، شهید احمدی روشن، شهید سردار سلیمانی، شهید مطهری، فاطمی، بلوار ارم، بسیج، ارتش فعال شده‌اند.

براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان، سرعت خودروها در بلوارهای یاد شده نباید از ۷۰ کیلومتر در ساعت تجاوز کند و محدودیت سرعت خودروها با تابلو نصب شده در حاشیه بلوارها مشخص شده است.

چنانچه راننده‌ای تا ۳۰ کیلومتر بیش از سرعت تعیین شده تردد کند ۶۰۰ هزار ریال و بیش از ۳۰ کیلومتر از سرعت پیش بینی شده تردد کند ۲ میلیون ریال اعمال قانون و از طریق پیامک به راننده متخلف اطلاع رسانی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha