نخستین دیدار سپاهان با استقلال تهران خواهد بود

اصفهان-ایرنا- نیم فصل دوم لیگ برتر در شرایطی شروع می‌شود که ۲ بازی سپاهان در هفته‌های شانزدهم و هفدهم با تراکتور و ذوب‌آهن به تعویق افتاد و نخستین دیدار پیش‌رو سپاهان در لیگ برتر با استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سازمان لیگ برنامه مسابقات هفته شانزدهم تا هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد و همانطور که انتظار می رفت، تعیین زمان ۲ دیدار نخست سپاهان در لیگ برتر به آینده موکول شد.

۲ دیدار نخست سپاهان در لیگ برتر مربوط به هفته‌های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر است که تیم اصفهانی در هفته شانزدهم در تبریز میهمان تراکتور است و در هفته هفدهم نیز در اصفهان از ذوب‌آهن پذیرایی خواهد کرد

این تصمیم از آن جا اتخاذ شده است که سپاهان بعنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، باید ۲ دیدار آسیایی مقابل الهلال عربستان در روزهای ۲۶ بهمن و سه اسفند بصورت رفت و برگشت در اصفهان و ریاض برگزار کند.

نخستین مسابقه فولاد مبارکه سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر مقابل استقلال تهران و در هفته هجدهم روز سه‌شنبه هشت اسفند ساعت ۱۵ در ورزشگاه «آزادی» خواهد بود.

به گزارش ایرنا، هرچند سپاهان در سه بازی مانده به انتهای نیم فصل، با توجه به بازگشت چهار امتیاز کسر شده به صدر جدول بازگشته بود ولی این تیم با توجه به شرایط پیش آمده نتوانست از سه بازی آخرش حتی یک امتیاز کسب کند تا از صدر جدول پایین بیاید و با ۳۱ امتیاز در رده دوم جدول بایستد و استقلال تهران قهرمان نیم فصل شود.

سپاهان با ۳۳ گل در ۱۵ بازی، بهترین خط حمله لیگ را دارد ولی این آمار نتوانست قهرمانی نیم فصل را ارزانی این تیم کند و تیم اصفهانی با دریافت ۱۵ گل که آن‌ را به هشتمین خط دفاع ضعیف لیگ تبدیل کرده است عملکرد چندان موفقی در خط دفاع نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha