خلع سلاح مورایس در سیرجان

اصفهان-ایرنا- تیم های فوتبال «گل‌گهر سیرجان» و «سپاهان اصفهان» از ساعت ۱۵ امروز به مصاف یکدیگر می روند و این در حالیست که مورایس، ۱۰ بازیکن را بدلایل مشکل قراردادی، محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد و ممکن است این وضعیت به معنی خلع سلاح مورایس در سیرجان باشد.

به گزارش ایرنا، سپاهان اصفهان عصر پنجشنبه در چارچوب دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال در «ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان» به مصاف تیم گل‌گهر می رود.

سپاهان که همکنون با ۱۳ بازی و ۳۱ امتیاز صدرنشین جدول رقابت‌هاست در حالی رو در روی گل‌گهر قرار می‌گیرد که شب گذشته در پی اقدام عجیب «کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال»، ۶ بازیکن اثرگذار خود را در دیدار امروز به دلیل اصلاح نشدن قرارداد محروم شده می‌بیند.

پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آن ها را تا زمان اصلاح قرارداد از حضور در بازی ها محروم کرده است.

علاوه بر این ۶ بازیکن اثرگذار، مورایس، رامین رضاییان را بدلیل مصدومیت و سیاوش یزدانی، محمد کریمی و برایان دابو را نیز بدلیل محرومیت در اختیار ندارد هرچند در صورت اصلاح قرارداد رضا اسدی، سرمربی سپاهان بدلیل دریافت کارت قرمز توسط این بازیکن مقابل «آلومینیوم اراک» نمی‌توانست از حضور وی در مصاف «گل‌گهر» استفاده کند.

اعلام محرومیت بازیکنان در شب قبل از مسابقه توسط «کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال» باعث شده بازیکنان ذخیره سپاهان در بازی امروز تنها چهار نفر باشند که از این چهار نفر یکی دورازه بان سوم است.

بر این اساس با احتمال قریب به یقین ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار با «گل‌گهر» شامل نیما میرزازاد، محمد دانشگر، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، محمد جواد حسین نژاد، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر خواد بود. امید نورافکن که از بند مصدومیت رهایی یافته و در بازی مقابل فولاد خوزستان نیز بر روی نیمکت سپاهان نشسته بود، به احتمال زیاد امروز اولین بازی فصل را برای سپاهان انجام خواهد داد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب بازی عقب افتاده از هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر سیرجان به مصاف یکدیگر می روند.

با توجه به آن‌که امتیازات کسر شده تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران با تصمیم اخیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به آن ها بازگشت داده شد، همکنون «سپاهان اصفهان » با ۳۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی و «گل‌گهر سیرجان» با ۱۹ امتیاز در رتبه هشتم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

خلع سلاح مورایس در سیرجان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha