قرارگاه دانشجویی انتخابات شهرستان داراب راه اندازی شد

شیراز- ایرنا- دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی داراب گفت: قرارگاه دانشجویی انتخابات در آیینی با حضور دانشجویان و داوطلبان انتخابات مجلس در این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا غلامی، شنبه در این آیین گفت: حضور فعال نخبگان موثرترین عامل در انتخاب بهترین اشخاص برای ورود به مجلس و ‌افزایش مشارکت در سطح ملی و استانی است.

وی گفت: ‌کارآمدی قوه مقننه و مجلس ‌قانون گذار منوط به انتخاب نمایندگانی اصلح و شایسته از سوی مردم است و این مهم زمانی محقق خواهد شد که زمینه‌ای فراهم ‌شود تا بهترین افراد شناسایی و ارزیابی و به مردم معرفی شوند.

قرارگاه دانشجویی انتخابات شهرستان داراب راه اندازی شد

او اظهار کرد: نخبگان متعهد این وظیفه را دارند که در تمام سطوح تلاش کنند که عموم مردم نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و در شان مردم انتخاب کنند.

دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی داراب گفت: هرچه این فعالیت دقیق‌تر، جامع‌تر و خالصانه‌تر باشد، به انتخاباتی پرشورتر ‌و تشکیل مجلسی توانمندتر و مفیدتر منجر خواهد شد.

غلامی افزود: از مهمترین برنامه‌های این قرارگاه می‌توان به سلسله نشست های تحلیلی بصیرتی گرای انقلاب، میزگردهای انتخاباتی، مناظره‌های بین نامزدهای انتخابات و ویژه برنامه خط دانشجو - خط انقلاب اشاره کرد.

داراب حدود ۲۴۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha