حمایت از واحدهای تولیدی به معنی دخالت در رای قاضی نیست

اصفهان – ایرنا - رییس کل دادگستری اصفهان گفت: حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی بدان معنی نیست که با ورود به پرونده‌های تشکیل‌ شده، در رای قاضی دخالت صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسدالله جعفری روز شنبه در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه‌ قضاییه در دادگستری اصفهان افزود: این حمایت بدان معناست که تلاش شود با بهره‌گیری از شیوه‌های قانونی تا حد ممکن از تشکیل پرونده قضایی پیشگیری یا در زمان اجرای رای دادگاه با اتخاذ تصمیماتی از تعطیلی واحد تولیدی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: بیشتر تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی بر حمایت از بخش خصوصی در عرصه تولید است و انتظار می‌رود مدیران شرکت‌هایی که با حمایت دستگاه قضایی یا استانداری به مسیر خود ادامه می‌دهند با تلاش بیشتر و هرچه سریعتر واحد تولیدی خود را به روند عادی بازگردانند و تدابیری بیندیشند که مشکلات گذشته برایشان پیش نیاید.

اکنون حدود ۹ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در اصفهان فعال است.

رییس کل دادگستری اصفهان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن «دهه فجر» گفت: اقتدار کنونی نظام، نشانه طی شدن صحیح مسیر انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کنونی نظام اسلامی که مایه سردرگمی و ضعف قدرت‌های بظاهر پوشالی نظیر آمریکا شده، نشان‌دهنده این است این انقلاب ما با سکانداری رهبر فرزان حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای و مردم آگاه و همیشه درصحنه، بدرستی مسیر خود را می‌پیماید و روزبه‌روز نیز عزتمندتر و مقتدرتر، به جایگاه اصلی خود در بین جهانیان نزدیکتر می‌شود.

به گزارش ایرنا، سی و چهارمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و دهمین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضاء در دادگستری اصفهان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha