پورعلی‌گنجی: رویایی بازی کردیم/ حسرت می‌خورم چرا نمی‌توانم بازی کنم!

تهران- ایرنا- مدافع مصدوم تیم ملی ایران پس از صعود ملی‌پوشان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، گفت: برابر ژاپن رویایی بازی کردیم و همه لذت بردیم.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که به دلیل مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داده است، پس از پیروزی ایران برابر ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی گفت: یک بازی رویایی بود. نیمه دوم واقعا رویایی بود و همه لذت بردیم. وقتی بالا نشسته بودیم و بچه‌ها با جان و دل بازی کردند، لذت بردم.

وی افزود: خوشحالیم که بازی را بردیم و حسرت این بر دلم مانده است که در این دوره جام ملت‌ها و در کنار این هواداران، نتوانستم کنار تیم ملی باشم.

پورعلی‌گنجی درباره اینکه پس از بازی پرانتقاد تیم ملی برابر سوریه، خیلی‌ها نگران بازی با ژاپن بودند، اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و همه تیم‌ها در یک سطح هستند و کسی از پیش برنده نیست. در بازی با سوریه این تلنگر به همه بچه‌های ما خورد که هر چقدر هم که تمرکز داشته باشیم، نمی‌توانیم برخی چیزها را کنترل کنیم. پس از آن مسابقه بچه‌ها هم‌قسم شدند که ژاپن را ببرند. امیدوارم بازی‌های بعد را هم ببریم و به سمت قهرمانی برویم.

مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال درباره اینکه چه توصیه‌ای به ملی‌پوشان در فاصله دو گام مانده تا فینال جام ملت‌ها دارد، گفت: باور و ذهنیت درست و در کنار آن باهوش بودن و توکل به خدا می‌تواند ما را به سمت قهرمانی هدایت کند.

تیم ملی ایران با این برد باید برای شناختن حریف خود در نیمه‌نهایی، در انتظار برنده نبرد قطر و ازبکستان بماند. این بازی از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha