۱۰۴ طرح در بخش مرکزی تالش استان گیلان افتتاح شد

تالش- ایرنا- سرپرست فرمانداری تالش گفت:‌ ۱۰۴ طرح عمرانی بخش مرکزی این شهرستان در سومین روز از دهه مبارک فجر با اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال به صورت تجمیعی در مجتمع گردشگری راهنما محله افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "ایرج موذن" عصر روز شنبه در آیین افتتاح طرح های بخش مرکزی که به صورت تجمیعی در مجموع گردشگری در روستای راهنما محله بخش مرکزی با حضور خانواده شهدا و اهالی روستای راهنما محله برگزارشد، اظهارداشت: این دهه فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌های دولتمردان به مردم است که در این زمینه فعالیت‌ها انجام شده را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی افزود: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۰۴ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و ورزشی شهرستان در بخش مرکزی با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش عنوان کرد: اقدامات دولت بیشتر در محرومیت زدایی روستاها است که تلاش برای رضایتمندی مردم را خواهیم داشت.

موذن گفت: تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان تالش در دستور کار قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی بیان داشت: برخی از طرح های مورد بهره برداری بخش مرکزی شهرستان تالش از جمله ۶۰ طرح شامل احداث کانال‌های آب‌های سطحی، تعریض و شن‌ریزی معابر، روشنایی معابر، نصب دوربین مداربسته مربوط به بخشداری و دهیاری‌های بخش مرکزی است.

شهرستان تالش با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۱۰ کیلومتری رشت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha