۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85357715
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

جوانان نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

تالش - ایرنا سرپرست فرمانداری شهرستان تالش گفت: این شهرستان دارای جوانان نخبه و خلاق است و نقشی فزاینده ای در توسعه و پیشرفت جامعه و همچنین نقش مهمی درشور انتخابات پیش رو خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "ایرج موذن" عصر روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با جوانان شهرستان تالش اظهارداشت: یکی از اهداف و برنامه های دولت مردمی و انقلابی رسیدگی به اهداف جوانان و جوانگرایی است، ان شأءالله ما هم بتوانیم زمینه مناسبی برای استفاده از ظرفیت این جوانان خلاق و نخبه تالشی فراهم کنیم و با دل و جان در خدمت مردم و جوانان عزیز هستیم.

سرپرست فرمانداری تالش ادامه داد: جوانان دارای نقشی فزاینده در توسعه و پیشرفت جامعه هستند، لذا مشورت و گفتگو با جوانان در پویایی جامعه و مسئولین قطعا موثر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش با اشاره به انتخابات اسفند۱۴۰۲ و ایجاد تحول در رای اولی ها، اعتقاد به ولایت را وظیفه برای شرکت جوانان در انتخابات دانست و افزود: برگزاری این جلسات بصورت مداوم و تخصصی در شهرستان بسیار مثمر ثمر خواهد بود و بر آن اهتمام خواهیم داشت.

موذن عنوان کرد: با وجود مسائل و مشکلات، کشور ما رو به پیشرفت است و جوانان باید امیدوار باشند و افق های پیشرفت را ببینید؛ زیرا این کشور متعلق به شما جوانان است و امیدواریم بتوانیم به وظایف خود در راستای امید آفرینی بین شما جوانان عمل نماییم.

در این دیدار جوانان از دغدغه های علمی فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی و حمایت از برنامه های دانش بنیان مطالبی را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha