هفت‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح برق رسانی در آذربایجان‌غربی آماده افتتاح شد + فیلم

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های این استان گفت: هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح در این حوزه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم همزمان با دهه فجر امسال آماده بهره برداری شده است.

طاهر کیامهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصلاح، ساماندهی، کاهش تلفات، توسعه شبکه، برق رسانی به روستاها، هوشمند سازی و کنترل پذیری از جمله پروژه‌هایی است که برای توسعه برق آذربایجان‌غربی بودجه ۱۵ هزار میلیارد ریالی برای آنها مصوب شده است.

وی ادامه داد: هشت هزار میلیارد ریال برای افتتاح پروژه‌های قبلی نقدینگی جذب شده تا تمامی پروژه‌ها به اتمام برسد و برای دهه فجر امسال نیز هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد برای اتمام پروژه‌ها در نظر گرفته شده بود که طی روزهای آتی شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به روند تبدیل شبکه مسی به خودنگهدار در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تاکنون یک هزار و 800 کیلومتر از شبکه تبدیل شده و تا آخر سال نیز سعی داریم این رقم را به ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: در دهه فجر امسال نیز یک هزار و ۲۱۵ کیلومتر دیگر شبکه تبدیل شده به خودنگهدار افتتاح می شود.

کیامهر در خصوص اجرای طرح بهارستان نیز گفت: جابه جایی تیرهای برق روستایی و تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگه دار در ۱۸۶ روستا در حال اجراست که از این تعداد ۳۶ روستا درهفته دولت به اتمام رسیده و مابقی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از برنامه ریزی در راستای نصب چراغ‌های کم‌ مصرف ال ای دی در معابر آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در این راستا حدود هشت هزار چراغ تاکنون عوض شده که ۶ هزار مورد آن در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: ۲ روستای بدون برق زیر ۱۰ خانوار نیز امسال از این خدمت برخوردار شده اند و برای تمامی پاسگاه‌های مرزی در شهرستان خوی نیز طبق برنامه کاری برق رسانی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق یکی از شرکت های موفق در خدمت رسانی به مردم به ویژه توسعه شبکه در روستاهاست به طوری که حتی روستاهای زیر 10 خانوار نیز از این خدمت برخوردار شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha