دشمن به دنبال برجسته‌سازی ضعف‌هاست؛ مردم نقاط قوت را هم ببینند

گرگان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال برجسته‌سازی ضعف‌ها و نادیده گرفتن نقاط قوت ایران است، گفت: مردم در کنار ضعف‌ها، قوت‌ها را هم ببینند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان با اشاره به پیشرفت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند پیشرفت‌های فراوان انقلاب اسلامی را به حساب نیاورد و آن را کوچک بشمارد.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جامعه به ویژه قشر جوان را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدبین کند، افزود: دشمن این روزها در آستانه انتخابات بیش از پیش برای دلسردی مردم ایران تلاش می‌کند تا از حضور مردم در انتخابات بکاهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان، جهاد تبیین را در شرایط کنونی کشور یک ضرورت خواند و تاکید کرد: انتظار می‌رود ملت ایران شرایط کشور را درک کرده و تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نگیرند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید سرلوحه آحاد مختلف مردم باشد بیان کرد: دشمن با تمام توان بر علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و اگر در این شرایط ما ضعیف عمل کنیم ضرر خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس با جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی برخاست که مردم ایران با تمام توان برای دفاع از وطن و اسلام به میدان آمدند اما امروز که دشمن جنگ فرهنگی را در پیش گرفته آحاد مختلف مردم هنوز آن را حس نکردند.

امام جمعه گرگان مقابله با تهاجم فرهنگی را سخت‌تر از تهاجم اقتصادی و نظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با جهاد تبیین برای روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم گام بردایم و در این راه، علما و نخبگان رسالت سنگینی بر عهده دارند.

استاندار گلستان: کیفیت در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه شورای فرهنگ عمومی قرار بگیرد

استاندار گلستان نیز در این جلسه به کیفی‌سازی برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: کیفیت در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه شورای فرهنگ عمومی قرار بگیرد و برنامه‌های کیفی، جایگزین تعدد برنامه‌ها شود.

علی‌محمد زنگانه ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهادت مانند یک قله است که دامنه‌های مختلف دارد و یکی از ویژگی‌ها برای رسیدن به قله شهادت، خدمت به مردم است.

وی به سفر به شهرهای کوچک گلستان اشاره کرد و توضیح داد: در مسیر خدمت صادقانه به مردم پس از حضور در تمام شهرستان‌های استان، سفر به شهرهای کوچک به همراه ۲۰ مدیر دستگاه اجرایی را در پیش گرفتم تا ضمن ارتباط بی‌واسطه با مردم، مشکلات آنها نیز از نزدیک بررسی شود.

به گفته استاندار گلستان؛ در این مدت کوتاه هر هفته سه شهر کوچک گلستان مورد توجه قرار گرفته و تاکنون با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جمع مردم شریف ۱۱ شهر استان حاضر شدیم که این اقدام رضایت‌مندی مردم این شهرها را به همراه داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی گلستان هم در این جلسه از بهبود وضعیت گلستان در نزاع و درگیری خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات انجام‌شده، گلستان از رتبه اول نزاع و درگیری به رتبه هفتم رسیده است.

علیرضا نصیری با بیان اینکه در همه درگیری‌ها عمل چاقوکشی اتفاق می‌افتد، افزود: مسوولان فرهنگی در راستای تاب‌آوری نسل جوان گام بردارند تا با ارائه آموزش‌های لازم شاهد کاهش آمار نزاع و درگیری و شرارت در استان گلستان باشیم.

در پایان این جلسه از خادمان حوزه فرهنگ عمومی گلستان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha