فرماندار سنقروکلیایی: اصل بی‌طرفی مهمترین ملاک انتخاب نمایندگان فرماندار بوده است

کرمانشاه – ایرنا - فرماندار سنقروکلیایی گفت: اجرای قانون و حفظ اصل بی‌طرفی مهمترین ملاک انتخاب نمایندگان فرماندار در این شهرستان بوده است.

به گزارش ایرنا، «علی قربانی» روز یکشنبه در نشست نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: در آستانه برگزاری آزمونی بزرگ تحت عنوان انتخابات هستیم که نقش مجریان در اجرای این مهم حائز اهمیت است.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: با عنایت به چهار مؤلفه (سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سالم) که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان فرمودند، مجریان انتخابات تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، ایمن و رقابتی با مشارکت بالا و به خصوص حراست از آرای مردم به کار گیرند.

وی گفت: در انتخاب نمایندگان فرماندار مهمترین معیار و ملاک برای ما بی طرفی بوده که با پایش افراد و استعلامات صورت گرفته این موضوع تا روز آخر رصد و ادامه خواهد داشت.

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه رای مردم حق الناس است تاکید کرد: مجریان انتخابات به خصوص نمایندگان فرماندار نسبت به ضرورت قانونمداری و رعایت بی طرفی اهتمام ویژه داشته باشند چرا که مجریان امانت دار آرای مردم هستند و رعایت این مهم در اعتمادسازی و افزایش مشارکت حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است در این نشست از طریق ارتباط تصویری آخرین برنامه ریزی ها برای اجرای شایسته انتخابات در استان کرمانشاه انجام شد.

شهرستان سنقروکلیایی در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار دارد..

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha